Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

Just ja! Jag hade gått up 3 kg sen sist... :-/ Känns ju sisådär... Men å andra sidan är det här mitt sista barn och jag känner bara att jag verkligen inte orkar bry mig

• kicki08

tessiej: Å vilken sötfis herregud vad jag längtar till det är dags nu Bara för det kommer tiden seeega sig fram   Tur jag har mina guldklimpar därhemma å gossa med

• kicki08

Libragirl: Sömn äre inte direkt gott om. Kissar en 5 ggr per natt plus att sonen vaknar runt 3 och fortsätter böka runt mellan oss efter det. Inatt vet jag inte vad det var men han somnade inte om förrän runt 5. Vi är som vrak i dag både jag och sambon. Och vända sig från sida till sida.. PAIN!! uscha....

Williams Mamma: Alla tummar och tår hållda till dig idag. det kommer gå jättebra! Massor av kramar!

Belavon: Tummar och tår hållda till dig med för TUL. Hoppas det kommer gå bra 

• kicki08

Usch.. kan inte tänka mig vilket jobb det måste vara. Det är ju skitjobbigt bara å tänka på vad man äter för att inte dundra iväg i vikt. Har man diabetes måste man ju verkligen tänka på när och vad man äter. Och inte bara för sin egen skull heller.

• kicki08

Chanell: Vette sjutton om jag vill att bebbe i magen ska fixera sig snart direkt Det var jäkligt jobbigt å gå 6 veckor med fixerad bebis minns jag sist Att denna ligger med huvudet nedåt känns tillräckligt just nu. Hon får gärna vänta några veckor till

• kicki08

Belavon: Men åhhh Varför måste han stanna ute 3 veckor till? Det är ju en evighet kram

• kicki08

taniko: Avvakta lite med att göra dig av med dom. Det kan ju hända att du är extra känslig nu nr du är gravid bara. Sånt händer.

• kicki08

Hej tjejer

Har inte varit inne på hela dagen- Försökt hålla THeo sysselsatt medan sambon rustar ett badrum vi ska ha på övervåningen. Känner mig totalt SLUT av en hel dags underhållning av sonen. Det har blitt mycket bära och jag hade jäkligt ont när jag kom hem ikväll. Fick ta två alvedon och lägga mig en stund. Nu känns det lite bättre.
    *puh*

NJsmamma: Det var verkligen skillnad på magen på gångerna.
    Denna gång verkar du bära mycket längre ned

Det här med pojk och flickmage. Jag har precis likadan mage som jag hade med Theo. Och denna gång ska det vara en flicka ju i magen. Men det stämmer ju på många.
    Jag har iallafall dryga andningssvårigheter den här graviditeten. uscha.... Jag kan inte äta mycket innan jag får svårt att andas. Måste verkligen äta små mängder och fler ggr istället. Nu måste jag säga att det verkligen börjar bli tungt. dryga 6 veckor känns LÄÄÄÄNGE.

• kicki08

Frogster: Jag skulle ringt förlossningen. Är man osäker på vad det är så är det ju bättre att dom kollar så det inte är fostervatten som läcker. Dom är ju till för oss

Apropå stora magar. Jag vet inte... när jag tar kort på magen så ser den inte så jäkla stor ut. Men jag känner mig stor som ett hus! Och det är ju itne direkt bara magen som blitt stort. Arslet och låren!! Herregud!! Ja snygg är man då inte..... :-/

• kicki08

Gällande valet så har jag gett upp att debattera med folk jag känner. Jag känner som så att oavsett vad jag säger till dom så kommer dom inte ändra sig, och vem är jag att försöka ändra åsikt för någon. Och hur mycket DOM debatterar till mig kommer inte jag att ändra åsikt heller.
    Så när en kompis senast igår satte igång och pratade om hur bra moderaterna var och varför så sa jag bara "Du, vi pratar inte politik tycker jag. Vi struntar i det".

Som ni förstår är jag på den röda sidan Lite oroväckande läge just nu dock med SD som vågmästare... Vi får se vad som händer framöver.

Om bebisar och magar. Känns som min mage står väääldigt högt just nu. Det är inte bara lite jobbigt å sätta på sig strumpor och skor när det liksom tar tvärstopp halvvägs   43 dagar kvar nu bara. Och faktiskt.. även om jag inte önskade det nyligen. Så hoppas jag bebis fixerar sig eller iallafall sjunker ner snart så man kan andas igen!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2