BF November,2010 DEL 2
Att de ska vara så förbannat varmt. vill bara klä av mig naken och springa genom en vattenspridare.... haha, men det e kolosalt varmt alltså.... Tycker inte om att vara gravid nu kan jag säga....
Att de ska vara så förbannat varmt. vill bara klä av mig naken och springa genom en vattenspridare.... haha, men det e kolosalt varmt alltså.... Tycker inte om att vara gravid nu kan jag säga....
Kollade i Halens katalogen och såg höstkläder. Kan ju gissa om jag e sugen på handla haha...
ska gå ett program nu vid 20.00 på 5.an Nyfödda barn på nära håll. Det är en brittiskt dokumäntär 'livet på BB* Visar arbetet när ett barn kommer till världen. De ska jag se=)
21:00 ska de vara och inte 20.00....
Här har stora killen åkt på vattkoppor och feber, men han e ändå pigg... Prickarna kom fort på han så han har lite här och där.... Imorgon åker dom till sin pappa......
E trött, känns som tröttheten kommit tillbaka eller så är de för att man sover sämre för det e varmt...
Full rulle i magen hela tiden. verkar inte vara en lugn stund alls....Inatt har hon bökat ruint som sjutton
God morgon...
Lider så med stora killen med sina vattkoppor. Han kliar ju, så ska iväg vid 10 och köpa kylbalsam... De blossade upp ordentligt på honom och de gick snabbt. På ryggen har de liksom satts dig en hels drös på samma ställe så förstår om de kliar...
Lillkillen ser jätte fin ut nu, bara några skorpor som ska bort i ansiktet
Jag undrar om min tös i magen någonsin sover.. Hon håller på i ett alltså... Vaknar jag på natten så börjar hon sparka som sjutton, hon e ju inte lugn så mkt, så hon e ju den aktivaste i magen jag haft
Blir så trött på mitt ex som e pappa till barnen.... Han har semester och kan inte hämta barnen tidigare. Vill man inte umgås med sina barn så mycke som möjligt?? Jag får den känslan att han inte vill ha dom där och tycker det e jobbigt och vill bli av med dom så fort som möjligt.... Han ringer aldrig när barnen e här. När barnen e hos hoonom så ringer jag varannan dag ungefär, men men så tråkigt de här....
Varit och köpt kylbalsam till killen och de verkar hjälpa... Tyvr har han ju fått vattkoppor under fötterna så inte så lätt att gå.....
E varm och svettas som en gris och de gör vi nog allihop=) Rengjort ugnen idag iaf så nu e den ren och fin....
Kicki- Det är iinte värmen som gör att du mår illa så mycke?? Dricker du mkt.... Skaffa såna band och sätt runt handlederna. Hjälpte bra på mig...