• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Penny och Helen: Ja det gar inte att dölja era magar längre ser jag, härligt jättefina.

Nu har vi bestämt oss för namnet Rasmus även om det inte passar sa bra ihop med varat efternamn.

• Hedi

Bunny, det är inte fostersäcken da?

• Hedi

Min Engla: Lycka till va spännande! Viken säger du har en kompis som kommer därifran.

• Hedi

Zazz: Berätta ! vad är det du läser?

Min lukas: Härligt att du känner sa mktm jag har bara kännt lite vid nagra enstaka tillfällen. Ah räkor nu vill jag till Sverige.

Jag tror jag ska till läkaren imorgon, hoppas han gör ul och kollar könet. Vi vet ju bara "förmodligen" pojke hade varit skönt att veta säkert. Jag har kollat lite pa pojkkläder och jag första inte vad alla klagar över det finns ju jättesöta grejer. Fast det är klart jag har ju redan en dotter och har fatt uppleva det. Om det nu blir en av varje sa hade det var helt fantasktiskt.

• Hedi
    kicki08 skrev 2010-05-16 20:36:52 följande:
    zazz: säg vad det blir!!! :-d
    Ja jag sitter ocksa här och väntar!
  • Hedi

Tycker ni att Emmie & Rasmus later fint ihop?

• Hedi

Sassa. Ja förlat, välkommen .

Channell: Skönt att det verkar gatt över, alltid jobbigt när de spyr.

Trulsa: För star att du blir sugen, jag träffade en 2 manders igar, gud va sma de är. Man glömmer sa snabbt.

Tack för kommentarerna om namnen

• Hedi

ZaZZ: Grattis till flickan! ah ok stark av dig att ta tag i gymnasiebetyg.

Bisquit: Jag känner precis som du, inte mycket och det känns knappt som att man är gravid. Men det är nog helt normalt den här tiden.

Jag hade gatt upp ca 3 kg till v12 kan tänka mig att jag har gatt upp ytterligare lite nu vagar inte väga mig. Jag har ju kunnat äta mer den sista tiden, men jag ska försöka att inte äta en massa onödigt även fast det är svart.

Jag maste ocksa plugga haller pa med Controlling, maste skriva en tenta den 5 juni när jag är i Sverige för att firma min systers student känns sadär kul.

• Hedi
    Helen C skrev 2010-05-17 12:07:49 följande:
    ang bristningar så fick jag med första barnet i vecka 38 över en natt veckan efter så kom han, va inte så kul, fick på magen.....
    Jag fick 2 rätt stora i v40 ocksa över en natt, de sitter dock väldigt lagt som tur är och jag tyckte att de blektes rätt bra.

Min Lukas: Roligt att höra, Rasmus är ett namn jag alltid gillar men det passar inte sa bra ihop med varat efternamn. Vad har du själv för förslag?

Rosen: Ja hur mar du?

Chanell: Skönt att det gick över! hur känns den nya bilen?
  • Hedi
    Jojo 85 skrev 2010-05-17 12:48:06 följande:
    Jag har gjort en enkät för vilket namn som skulle passa på Josefines syskon, om det blir flicka el pojke. Rösta gärna! se.babycenter.com/babyname/poll?pollId=5BuQ7x...
    Haha gissa vad jag röstade pa, vi hade 2/5 förslag lika gällande pojknamn, Rasmus och Hugo. Emilia är jättefint tycker jag.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2