• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Chanell: Sa har det varit för mig ocksa. Men sa idag sa kom det en buff precis när han lade handen pa magen. Skönt att han ocksa kunde konstatera att det verkligen var bebisen, ibland för jag för mig att jag bara inbillar mig . Kul ända att du känner den sa ofta nu.

• Hedi

Oj här far man bilderna gratis. Jag tror att de flesta säger runt v20 just för att man inte skall oroa sig om man inte känner av bebisen. Det är ju väldigt individuellt det där och de vill nog inte skrämma upp folk i onödan.

• Hedi
    oliven10 skrev 2010-06-14 20:02:45 följande:
    hur många utav er förstföderskor har känt bebisen sparka? så att ni vet de till 100%
    jag är nu i v 19 +3 och har ännu inte känt något!!Gråter
    nu har ju jag moderkakan i framvägg...men när e det min tur?
    Med första vet jag faktiskt inte vart moderkakan satt men jag kände inget fram till vecka 22-23 tror jag. Det kommer ska du se.

MammaDeh: Mala som sagt inte fan pa väggen. Det är en moderkaka som sitter lite lagt, bättre det än att det är nagot fel pa barnet. Försök att tänka positivt! jag blir ocksa nyfiken pa könet nu
  • Hedi

Jojo: Kan du inte försöka fa i dig lite mer järn via kosten, typ blodpudding eller liknande?

• Hedi

Taniko: Usch det later inte alls roligt! jag hoppas att ni kan lösa det pa nagot sätt.

Jojo: Va mysigt att aka iväg till landet, jag längtar hem till Sverige sa det gör ont i hela kroppen.

Helen: Mm tarta det lät inte helt fel, är det nagot ni ska fira? vi var och plockade egna jordjobbar i helgen. Rolig aktivitet att göra med Emmie, plus att nagra slinker ner i magen under tiden .

Alltsa snälla hjälp jag gillar inga pojknamn det är sa himla svart. Hittar inget klockrent namn, är inne pa Hugo Alexander va tycker ni om Hugo? jag vet att det är vanligt i Sverige men i Tyskland ligger det pa plats 166 eller liknande.

• Hedi
    popcornplaya skrev 2010-06-15 15:08:14 följande:
    Nyss hemkommen från ultraljud. Allt såg bra ut och jag fick med mig 5 bilder och behövde inte betala för dom. Var en jätte snäll BM denna gång vilket var skönt.

Så nu har man könsul att se fram emot på måndag....åh vad jag LÄNGTAR!
    Skönt att allt sag bra ut!

Chanell: Spännande, jag älsar hus . Hoppas jag far bo i ett nagon dag.

HelenC: Ah grattis va mysigt med en liten 3 aring.

Ok ingen som kunde komma med lite namnförslag?
  • Hedi

blir det en pojke för oss så blir det Isaac eller Ossian.
    Andra förslag som jag har men som inte min karl gillar är:
    Alfons
    Fabian
    Hannes
    Moltas
    Marius
    Noah
    Viggo

Alfons hette min katt sa det gar inte.
    Fabian har jag alltid gillat, det är dock väldigt vanligt i Tysklnad
    Hannes nja
    Moltas är coolt vad är det för ett namn?
    Marius det var väldigt fint
    Noah sa inne just nu
    Viggo tänker pa han den elaka i rederiet och ocksa väldigt inne nu

haha du ser ju hur lätt det är att tillfredställa mig .

Loke är rätt coolt faktiskt Emmie & Loke
  • Hedi

Catt: Härligt att allt var bra med den lille killen . Tycker ocksa det ska bli kul med en av varje, svart att komma pa pojknamn bara .

Jag föreslog Marius till min man som sa att han gillar det, men att han känner minst 5 som heter sa och en av dem är han chef. Det visste jag inte .

• Hedi

Helen: Jag ville att Emmie skulle heta Alice men det ville inte min man. Tycker det är jättefint! Algot och Vilgot .

• Hedi

Chanell: Nu blev jag nyfiken pa hus nr 1 alltsa det du inte visade bilder pa. Jonathan är är fint tycker jag.

Verkar vara manga som gillar Leo/Leon, Theodor gillar jag men det är redan upptaget.

Popocorn: Vi funderar ju pa Hugo Alexander, sa jag gillar det men det.

MammaWilliam: Linus är jättefint heter min kompis son.

Tjejnamn som jag gillar är , Alice, Elsa, Maya, Lovisa fast det är ju inte aktuellet.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2