BF November,2010 DEL 2
Nu blir det snart läggdags här, har ett besök på antenatal 8.30 imorn, och sen ska ja vara hos bm kl 11
Nu blir det snart läggdags här, har ett besök på antenatal 8.30 imorn, och sen ska ja vara hos bm kl 11
Ska också till bm idag.
Jag går nog upp ca 1 kg i veckan nu. Precis som ja gjorde när jag väntade William då gick jag upp 1 kg i veckan från vecka 30.
Så då va jag hemma!
På Antenatal gick de väl sådär, flödet var bra idag, men fostervattenmängden har minskat. Och det är ju inte speciellt bra. Men de gjordes ingen åtgärd idag då jag har ett besök inbokat på fredag.
Hos barnmorskan sen gick det bra, hon trodde inte jag kommer till henne mer, förän på efterkontrollen nu. För efter va hon trodde efter att ha läst mina journaler så verkar det som om det blir en igångsättning väldigt snart, kanske tom på fredag.
Vikten var iaf: + 17 kg sen inskrivning
SF: 31 (samma som för 2 veckor sen)
Hjärtljud: 144
Fosterläge: Djupt fixerat
På fredag är jag i v. 36+3
Det är nog lite blandade känslor, vill ju gärna ha min bebis och känner mig redo för hans ankomst. Men jag hade helst sett att det startade spontant och inte via igångsättning, då jag verkligen inte vill ha det värk stimulerade droppet, men det kommer jag ju inte ifrån nu.
Ja det får bli lite som de blir nu. Men hoppas på att det ska gå bra ändå
Ut kommer han ju på ett eller annat sätt ! :) Jag måste ju säga att jag är väldigt förväntansfull!
Men min BM på mödravården trodde det iaf, eftersom har fostervattnet väl börjat minska så brukar det inte öka igen