Inlägg från: mzetterblad |Visa alla inlägg
  • mzetterblad

BF November,2010 DEL 2

Bläää.. Har en riktig bajsdag!
    William vaknade halv 5 imorse av att jörgen kom hem från jobbet, givetvis vägrade han att somna om så jag fick så snällt gå upp. Och idag är det bara gnäll, gnäll, gnäll.. gaaah! Klarar inte av det, känns som jag snart får ett raseriutbrott på detta jävla gnäll.

Så trött på att vara gravid nu med, jag vill bara ha ut bebisen!! Suck! Detta kommer bli en lång dag, hela 3 timmar kvar innan jag kan lägga han!

William 070824 & Pyret BF 101101
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-10-02 17:25:10 följande:
    Han sover inte middag när han gått upp så tidigt??? Jobbigt med dessa gnäll och när man e trött själv så vill man helst inte höra något gnäll alls....

Bebis- Jag går ju in i vecka 36 imorgon. sen har jag den tiden den 21:e och sen e de bara två veckor efter de så har jag BF, vet inte hur hon t'nker, men får fråga på måndag om inte ag ska gå varannan vecka...

Sitter med färg i håret. Måste göra någonting, blir så rastlös. Bebis har hicka och sparkar mig eller grejar med händerna på sidan som inte alls e för skönt. Blir nervös inför måndag då jag får se om de blir vändningsförsök...
    Nepp han sover inte middag oavsett när han går upp.
    Nu har jag vart ute och rastat han iaf, han fick leka och jag satt på en bänk och tittade på
    Hoppas på att han ska sova snart så jag kan slappa.
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-10-02 18:17:32 följande:
    jobbigt när de inte sovs middag. Skulle albin gå upp så tidigt så skulle han somna på soffan eller lägga sig i sängen haha...Du lär nog slockna samtidigt som honom=)
    Hade ju hoppats att han gjorde det. Men näpp!
  • mzetterblad

Igår blev de sängång vid halv 10 jag var helt slut efter ha vart uppe med william sen halv 5 på morronen.
    Ni tror väl inte han sov mkt längre idag, till halv 6 :/ Men lyckades få han ligga hyfsat still i våran säng till halv 7 innan vi gick upp.

Och jag är så stolt idag, imorse när vi skulle byta blöjan så sa han att han ville kissa på toaletten, visst får han det. Jag tvingar inte honom att sitta där annars, utan de får han göra när han vill, och nu kom de kiss. Det är första gången han kissar på toaletten =)

• mzetterblad

Samma här min bebis är vääääääldigt lugn. Inte känt många rörelser idag.
    Min bm på smvc har sagt att ja ska ringa in om han rör sig mindre än vanligt, och de gör han ju idag. Men ja är rädd att det bara e jag som överdramatiserar?!

För jag har ju känt han men inte på samma sätt bara

• mzetterblad

Nu har jag ringt och jag fick komma in med en gång.
    Väntar bara på att gubben ska dricka upp sitt kaffe. Hoppas dom inte tar illa upp för att William följer med.. Har ingen som kan ta han just nu

• mzetterblad

Hemma igen. CTG kurvan var fin, men han rörde inte på sig märkvärdigt mkt.
    Så fick göra ul också, men inte där ville han röra på sig heller, viftade med ena armen typ sen va det bra.
    Fick en tid imorn förmiddag för flödes kontroll då hon som jobbade nu inte visste hur man gjorde.

Sen frågade hon om jag var orolig så skulle jag få ligga kvar under natten, men njae "/ Jag bor ju ändå 5 min därifrån.

• mzetterblad

Han har fortfarande inte börjat röra på sig :/ Men hjärtat slår ju så han lever ju. Men ja väldigt lugn idag!

• mzetterblad
    NoahLeah skrev 2010-10-03 19:58:02 följande:
    Williams mamma: Noah hade sådanan perioder också i slutet där man knappt kände av han...fast allt såg bra ut på kontrollerna. Men ring hellre för mkt än för lite, ingen av er mår bra om du oroar och stressar upp dig.

Imorgonbitti är det dags för TUL och läkarenbesök igen..ska bli spännande att se om hon fortfarande ligger högt över kurvan el om det jämnat ut sig....och om de vill sätta igång tidigare, snitt el låta naturen ha sin gång.
    Jo precis. Får se vad dom säger imorn
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2