Inlägg från: Bisquit |Visa alla inlägg
  • Bisquit

BF November,2010 DEL 2

Min engla; va roligt!!

Popconrplaya, jag tror int att det är nåt farligt så länge du inte gör det varje dag typ.

• Bisquit

pennyjenny, usch din stackare.

Kan inte tänka mig att det är farligt ( med tanke på hur många som kräks under graviditeten ) men se till att du inte blir uttorkad bara. ( lättare sagt än gjort )

Testat cola? Det brukar ju hjälpa ibland.

• Bisquit

Ni får komma hit till mig, här är det strålande sol från en klarblå himmel.

( sthlm )

• Bisquit

God morgon!

Usch, är jättenervös nu. Drömde om att vi inte fick göra nåt ultraljud i veckan.
    Plus att igår tittade jag på marley och jag och i början där så är dom ju på ul och då lever ju inte bebisen...

Ställde mig på vågen och har inte gått upp nåt mer nu. Tot 4 kilo. Det är väl iofs bra och normalt men ändå.

Hoppas torsdagen kommer snart och att et verkligen är nånting levande där inne. Känner mig helt gråtfärdig.

Konstig man är, först kan man inte vänta på att illamåendet och tröttheten ska försvinna. Och man oroar sig för att gå upp för mycket i vikt. Sen "längtar" man nästan tillbaka till tröttheten och illamåendet och hoppas på att man lagt på sig ett par kilo... Ni kan kalla mig för knäppkakan i framtiden

• Bisquit

jo så är det ju och vi var ju på vul i vecka 9 och redan då sa läkaren att är det prima liv då är det ytterst sällan det händer nåt. Oftast har det hänt något redan i början och då blir det missfall innan v 12.

Ha läst igenom det ni skrivit sen helgen och ni verkar ha haft en mysig helg.

Själv har jag varit i sthlm och firat min brorson antons första födelsedag. Mysigt!
    Och sen fick jag en del gravidkläder av min kompis. Bla ett typ av bälte man spänner runt höften under magen. Jätteskönt redan nu!!

Jag tycker ju att det är jobbigt att böja mig ner men det här hjälpte verkligen.

• Bisquit

Skönt att få bilen såld!!
    Vi skulle nästan behöva en till. Fast jag ska ju vara hemma snart så vi får väl skjuta lite på det så länge.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2