Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Rosen skrev 2010-07-09 20:07:15 följande:
    wow va härligt! grattis!
    Tack ja det är perfekt, slipper jaga folk som kan hjälpa oss med att bära Nu har man ju en krypande Olivia att ta hand om med! Sist va hon ju bara två månader och satt i selen och sov
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • frukarlssonn
    Bebis050810 skrev 2010-07-09 21:22:17 följande:
    WOW! att det finns sånt bidrag hade jag ingen aning om!! men kanonbra grej ju bära är ju bara såååå tråkigt!
    Ja visst! Varken jag eller sambon hade hört talas om det! Det va ordförandet i innebandylaget som tipsade oss när hon frågade om han ville träna tjejerna och hon försökte väl locka oss med allt Visserligen har vi två vänner som alltid ställer upp om de är lediga men detta tackar man ju inte nej till! Jag har ju hlr aldrig tyvärr kunnat bära tyngre grejer då min rygg är lite si och så, och nu är man liksom gravid plus en ettåring som kräver sitt Måste iväg o köpa fler flyttkartonger i dagarna för man har ju samlat på sig sen Olivia föddes. Men man har ju även passat på at rensa så i veckan va vi iväg och lämnade massor av glas och kläder till en orkanisation och dom blev såklart glada Ska höra om de vill komma hit och hämta lite större grejer med.
  • frukarlssonn

Va ska ni göra idag då? Idag ska det ju bli sådär äckligt varmt igen! Men i eftermiddag ska vi iväg till en av mammorna jag lärt känna via öf och grilla! Eller ja, vi är fem tjejer som träffats där och umgåtts så vi ska ta med oss våra respektive och barn! Ska bli kul

• frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-07-10 08:38:55 följande:
    Vi ska till en Alpsjö och bad! maste aka snart innan det blir fullt. Finns ju manga tyskar!
    Kan tänka mig det
  • frukarlssonn
    Sassa82 skrev 2010-07-10 09:53:03 följande:
    Här Blir det packa och fixa det sista för imorgon blir det USA för vår del. Ska hinna klippa oss och Melina ska på kalas i em.

Så får se när jag kikar in nästa gång kanske säger hej från något internetcafé.
    Oj va spännnde!! Vart till USA ska ni? Vi va i NY 2008, skulle så gärna åka dit igen! Ha en underbar semester!
  • frukarlssonn
    NoahLeah skrev 2010-07-10 15:54:19 följande:
    Fy..blev så nojig igår när jag skulle kolla en sårskorpa på bröstvårtan...kände då en knöl i bröstet o genast kommer tankarn på cancer.
    Hatar att ha sån camcerfobi..gör ju en psykiskt sjuk.
    Men usch, klart man blir rädd! Men jag har två kompisar som hittat knöl i bröstet och det har vart enbart fettknölar! Kanske inte mkt till tröst men vad jag ville säga är att det ofta är ofarligt. Men kolla upp det så slipper du oroa dig!
    Sassa82 skrev 2010-07-10 15:54:20 följande:
    Vi ska först till NY och sen till till LA .
    Åh va roligt!! Det är en av våra drömmar, att även få åka till LA och åka runt där lite! Ha en underbar semester som sagt

Ja fy sjutton idag har det vart hett! Vi va iväg nu på em och grillade hos en kompis och där va alla vi mammor som träffats under vår mammaledighet och alla respektive med barn. Det va livat På kvällskvisten blev ju alla lite kvällskinkiga så det blev lite skrik här och var Men så gott de va att grilla
  • frukarlssonn

Ja när jag skrev alla blev kinkiga så menade jag alla barn Såg lite kul ut när jag läste om va jag skrivit

• frukarlssonn
    Belavon skrev 2010-07-10 21:20:55 följande:

Vår härliga bröllopsdag och magen den bara växer!
    Oj har ni gift er? Grattis Och fin mage!! Och bild
  • frukarlssonn
    Belavon skrev 2010-07-10 21:29:28 följande:
    Vi gifte oss i all hemlighet den 30 juni. Helmysig dag bara vi två och magen!
    Åh va mysigt! Grattis!
  • frukarlssonn
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-11 07:30:31 följande:
    GRATTIS

Idag åker jag och lilleman till Göteborg för att hälsa på min bror ! Blir nog en sväng att bada i havet med =)
    Kul! Vart t Gbg ska ni? Vi ska dit med! Eller ja, nästan. Mina föräldrar bor i Partille (är uppvuxen där själv) så sambon ska spela innebandy i Alingsås med kompisarna sen ev ska han titta på fotboll hos en kompis ikväll och jag hoppas vi sover där. Sambon älskar sova hemma så han vill eg åka hem men jag älskar va där då de har trädgård och allt.

Nu har mina föräldrar hittat en köpare till sitt radhus med där de bott sen -83. De la ut huset på blocket för o se om intresse fanns och det har vart många som ringt på den och några som vart riktigt intresserade. Nu va det en mäklare och fotade och meningen va att det skulle komma ut i slutet på juli men nu behövs det inte. Paret som va där och tittade sa direkt att de vill köpa så de ska till banken imorgon. Nu hoppas jag att de hittar ett boende i Skövde som de pratat om, då kommer de 3 mil från oss
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2