Inlägg från: Barnen är mitt liv |Visa alla inlägg
  • Barnen är mitt liv

BF November,2010 DEL 2

Låg vid dottern och hon hade läsläxa och läste för mig, snacka om sövande, känns märkligt att det är ombytta roller och man själv inte ligger och läser för dom, vad fort det går!

Känner mig lite småskum idag och magen har blivit stenhård och det har strålat mellan benen men sammandragningarna känns inte som don brukar, kanske är bebis som trycker upp sig så att magen hårdnar..

Nu pratade jag iallafall med sambon då jag blev ännu mer irriterad över att bonuspojken kom och ville äta knäckemacka och sambon gav efter och lät honom äta två och då hade han ju precis slutat äta 45 minuter tidigare.. Vi kom överens iallafall att inte ge efter och göra annan mat till honom utan servera det som serveras men sambon tycker fortfarande att det är taskigt att ge honom mat som han inte gillar men efter en lång diskussion så bestämde vi att spenatsoppa inte kommer serveras under veckorna han är här bara för att han verkligen höll på att kräkas upp det sist.. Synd bara att min äldsta inte får äta det eftersom hennes pappa inte lagar det hemma hos honom.. Aja vi får väl lösa den biten på något sätt såsmåningom men nu är vi iallafall ense om att vi inte ska göra extraa mat till honom..

• Barnen är mitt liv

Sunflower min lilla nintendo vän :P Gillar du super mariospelet på facebook?

• Barnen är mitt liv

Sunflower - Har jag dig som vän på facebook? Är vän med fyra här men har fortfarande lite svårt att skilja på två av dom när man ser dom på facebook :P Vilken skillnad det måste vara att ha bott i en liten småstad och nu en storstad?
    Själv bor vi i en stad i södermanland med 90 innevånare men sthlm tycker jag är så stooor och jag blir så stressad bara efter en dag där haha.. Tycker folk bara rusar förbi..

• Barnen är mitt liv

Kan gå in på facebook och dela länken till spelet, finns sonic oxå fast är mer en farmville nörd :P Ni kommer se länken snart så är det bara att godkänna applikationen och spela :P

• Barnen är mitt liv

Caroline hoppas det är på gång nu grattis isf :) Angående med vattnet så vet jag inte, men man brukar väl inte vilja att 48 timmar ska få gå efter vattengång för då sätter dom igång dig tror jag iaf.. Sunflower - Ja jag menade såklart 90 000 haha.. Addar dig om det är okej..

• Barnen är mitt liv

Carolina gå in på www.varktimer.se där kan du genom att bara klicka på mellanslag kolla värkarna snabbt och smidigt mycket bra..

Åh vad många som börjar känna en massa nu era lyckosar, inte ofta man önskar någon mer smärta men det gör jag nu haha åk och föd barn med er och visa oss stackars satar som fortfarande längtar kort på era guldklimpar :)

Ska till barnmorskan idag så jag hoppas hon gör en hinnsvepning på mig! Hade en "färdknäpp" igår men som i vanlig ordning inte gav någonting fan vad trist!

Tror man aldrig "talar" så öppet om sitt sexliv och sina intima delar såsom svullna slidor, hemmisar och åderbrock m.m som man gör när man är gravid hahaha

• Barnen är mitt liv

Åhh Carolina så spännande!! All lycka till hoppas du lyssnar på Marie och ringer fl så fort gubben kommit hem! Du kanske kan bli den första av oss som uppdaterar här under hela förlossningen haha :P Ne vila nu och spara dina krafter till att få ut bebisen :))

• Barnen är mitt liv

*Föreställer mig att Carolina föder barn i soffan nu för att hon skrev sådär*

Haha man blir ju helt inne i en annans liv så jag känner mig lika nervös som att det skulle handla om mig själv haha

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2