BF November,2010 DEL 2
Låg vid dottern och hon hade läsläxa och läste för mig, snacka om sövande, känns märkligt att det är ombytta roller och man själv inte ligger och läser för dom, vad fort det går!
Känner mig lite småskum idag och magen har blivit stenhård och det har strålat mellan benen men sammandragningarna känns inte som don brukar, kanske är bebis som trycker upp sig så att magen hårdnar..
Nu pratade jag iallafall med sambon då jag blev ännu mer irriterad över att bonuspojken kom och ville äta knäckemacka och sambon gav efter och lät honom äta två och då hade han ju precis slutat äta 45 minuter tidigare.. Vi kom överens iallafall att inte ge efter och göra annan mat till honom utan servera det som serveras men sambon tycker fortfarande att det är taskigt att ge honom mat som han inte gillar men efter en lång diskussion så bestämde vi att spenatsoppa inte kommer serveras under veckorna han är här bara för att han verkligen höll på att kräkas upp det sist.. Synd bara att min äldsta inte får äta det eftersom hennes pappa inte lagar det hemma hos honom.. Aja vi får väl lösa den biten på något sätt såsmåningom men nu är vi iallafall ense om att vi inte ska göra extraa mat till honom..