BF November,2010 DEL 2
Vi ska ju inte gå ner i vikt utan upp
God morgon! ( typ )
Lycka till alla rulare, även om ni nog redan har gjort det nu.
Hade en underbar helg med massor av sol, var i trädgården hela dagarna, så skönt!!
Tyvärr sitter man ju på jobbet nu igen.. Blä blä blä.
Gud va jag vill ha semester nu!! Och jag som var tvungen att flytta fram min semester en vecka, känns tungt nu...
Tyckte jag kände bebisen i lördags, det var liksom nånting som knackae på insidan. Men jag satt och körde bil så jag kunde tyvärr inte släppa allt och känna efter... Hi hi.
Tycker min mage har sjunkit lite, just nu ser jag bara fet ut... Men men, den kommer nog tillbaka, haha.
Hej hopp!
Hinner inte vara inne så mycket den här veckan tyvärr...
Vi vart bakflyttade en dag till den 31/10. men sen sa bm att eftersom man vet den dagen som ägget sattes in så behåller vi den dagen det var sagt från början, den 1/11. Men men, den lär ju inte komma på exakt rätt dag ändå.
Här är det tvärt om ang könförfrågningar, trots att mitt jobb vimlar av "gamla tanter".
Vad är det du ska få då?
Ja det vet jag inte än, det blir en överraskning när den kommer ut.
Jaha? Och så låter dom jätteförvånade över att man inte tagit reda på vad det är.
välkommen hit liindis
hej hopp!
Taniko, skönt att det gick bra!
Själv har jag märkt att jag får sammandragningar ( tror jag att det är, magen blir alldeles hård och jag får lite ont ) när jag går fort.
har alltid gått fort i mitt liv, men nu måste jag ta det lugnt och långsamt och ingen stress....
Jobbigt, men men. vad gör man inte för att lilla bebis ska må bra? ![]()
Morning!
Härligt med alla ul och bebissparkar.
Själv tycker jag att jag känner bebis ibland men det är svårt.
Fast nu har jag bestämt mig att det är bebis jag känner när det bubblar och buffar i magen. Så länge inte bubblet och buffet återföljs av en hungerknorr eller ett toabesök..
Är i v 20 nu och tycker ju att det är dax för lite ordentlige bebissparkar... Den var ju så vild på ultraljudet...
Ang få reda på kön så tror jag inte att man får det i etuna heller. Vi hade ju en "skandal" här förra året. En mamma fick reda påa tt hon väntade en flicka och gjorde en ganska sen abort just pga det....
( måste ju vara idiot )
Pennyjenny: Usch kan inte vara roligt. Du får väl passa på att lära dig nåt nytt språk eller nåt. Lyssna på en ljudcd och titta på massor massor av film.
bebis 050810 Typiskt kossorna att rymma mitt i allt. Inget drömsenario precis..
Skönt att det gick bra ialalfall.
Vill bara rekomendera ett jättegott rosévin. Lacers 39kr på systemet. Lite lite syrligt men det avhjälps snabbt med en nerskivad jordgubbe.
Chapell hill är ju oxå gott men jag tycker den är lite sliskig... Det här smakar verkligen rosé.
God morgon!
Visst är det härligt med bebissparkar!!
Vekrar ju helkorkat att dom skriver ut bilder som sen slängs.... Då kan man väl lika gärna få dom?