BF November,2010 DEL 2
Måste ändå säga att det är lite skönt att höra att andra också har jobbiga morgnar
Man blir ju tokig!!
Måste ändå säga att det är lite skönt att höra att andra också har jobbiga morgnar
Man blir ju tokig!!
Frogster: Vilken superfin liten mage, en annan känner ju sig sprickfärdig
Popcornplaya: Åhh så fint det blev, där kommer hon ligga som en liten prinsessa, så mysigt att få det bäddat och klart, får nog ta tag i det jag med :)
Taniko: Det där låter helt galet, mitt arbete är ju lite liknande, arbetar med personer med autism på ett boende, mkt utåtagerande och "ögon i nacken" hela tiden, jag fick beviljad hel hp.. fanns ingen möjlighet till omplacering, men däremot kan din chef på det pappret där hon/han ska fylla i kryssa i rutan med avstägning from datumet du har ansökt ifrån, detta gjorde min chef och beslutet grundades på det. Har tyvärr hört att det trots risker för en är svårare och svårare att få igenom hp.. Vilket datum hade du sökt ifrån? Har du en förstående chef, tycker hon/han att det är en självklarhet att du ska få igenom hp? Prata med chefen om detta, du ska inte behöva genomlida de sista tunga månaderna fram till bf!! Lycka till!!
Vecka 31, känner mig sprickfärdig, ett antal veckor kvar och undrar hur detta ska sluta?! ![]()

Williams mamma: Lycka till idag, tummarna hålls!!
Tack för kommentarerna om min mage
var v'äldigt stor med dottern också, men den här gången känns det som att den är större redan nu än när hon föddes, måste ta fram bilder och jämföra
Jag är så jäkla trött dygnet runt, toabesök varje natt 4-5 ggr är så trött på att gå runt i en dvala..:/ Har dessutom en himla ischiasvärk som inte är från denna värld, detta med att vända sig på nätterna eller att försöka gå utan att se ut som en gammal tant är ju inte lätt ;) Gnälligt inlägg men ibland bara måste man:) La in och jämförde magarna i samma vecka med dottern och lillebror, jätteskillnad på magarna verkligen!! Vecka 31:

Bebis: "skönt" med ngn mer som är så fruktansvärt trött, den här tröttheten är faktiskt värre än vad den var i början.. jag måste sova mitt på dagen för att inte slockna ståendes, bara det att ja blir så jäkla mossig i huvudet när jag vaknar och nästan känner mig ännu tröttare!! Orkar inte heller ngt, känner mig så fruktansvärt osocial och varken orkar eller vill träffa någon.
Chanelll: Skitsexiga tofflor, vart har du köpt dom?!
hehe dom ser jättesköna ut, det är huvudsaken
Superfin mage!!
Williams mamma: Ser ut som att du bär den här bebisen lite högre, jättefina magar iaf
Kan lova att det känns att jag bär magen lägre den här gången, mkt lättare att andas men satan vad det trycker på neråt.. har era bebisar mkt hicka?? Min lille har hick jätteofta, speciellt på kvällarna.
sweetfia: Nej absolut inte, tycker att din mage ser alldeles "lagom" ut.. folk har så mkt åsikter om huruvida ens mage är stor/liten, man blir lite trött av det men nu orkar jag inte bry mig längre om att folk tror att jag ska föda vilken sekund som helst, att det är tvillingar osv.. Tur är det väl att vi alla ser olika ut och jag tycker verkligen att alla magar har sin charm oavsett storlek
köpte dom på Eurosko har jag för mig... Tack, fin mage du har med glömde jag skriva MammaDeborah: Båda tummarna hålls här, så spännande
Hur svårt ska det egentligen vara att få på ett spjälskydd på sängen?! Antingen blir det "slappt" på ena sidan och stramt på andra och en jätteglipa där ändarna ska gå ihop om man säger och hur långt ska man trycka ner det?? herregud var så frustrerad och genomsvett förrut så jag började storgråta och ville slänga ut hela sängen..
Tänkte ha det gjort för storasyster ser nämligen väldigt mkt fram emot att få bädda lillebrors säng när hon kommer från skolan.. Har äntligen fått hämtat vår vagn ockå som vi skulle gjort förra veckan, men nu är den här, är såå nöjd.. skruttan kör runt med sina dockor i den och längtar massor tills lillebror kommer ut så hon får köra honom ute