• Yoshii

BF November,2010 DEL 2

Ja jag ska göra detsamma.. Somnar sittandes här annars =)

God natt på er Tjejer!! {#emotions_dlg.flower}

• Yoshii
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-12 22:09:18 följande:
    gört
    Fixar det i morgon. =)
  • Yoshii

Halloj Tjejer!!

Har precis kommit hem ifrån Mvc & jag GICK dit.... det säger ju att det är bra att man rör på sig även fast det kan göra "lite" ont & vara jobbigt. Jag svor halva vägen dit vill jag lova, men jag gav mig inte så jag gick även vägen hem. Glad

Usch jag har gått upp hela 3kg sedan sisst, hemskt ju!
    Så vikt= hemlig

Sf= 33

blt= 128/80

Fosterljud=133

Ej fix utan fortfarande rörlig...

• Yoshii
    NoahLeah skrev 2010-10-13 11:15:26 följande:
    Hurtig du är.
    Här blir det bilen, har ju uppförsbacke hela vägen hem o det känns som jag kan hoppas över det. *'s*
    hehe känns som jag har provat nu så nästa gång blir det inte att gå dit iallafall.. Flört
  • Yoshii
    MammaDeborah skrev 2010-10-13 11:19:25 följande:
    Här är en till som tänker gå en bit idag... Tänkte ställa mig i billiga p-huset i stan istället för den 3ggr så dyra parkeringen närmare vattengympan... Jag kommer nog svära några gånger jag också....
    Haha Flört

Min Bm påpekade lite vänligt att " ja det märks ju att du börjar närma dig mål nu"
    Och så såg hon mina "fina rosiga" (röda) kinder...
  • Yoshii
    Helen C skrev 2010-10-13 16:39:56 följande:
    Idag har jag köpt mig hallonbladste... Får se om det ger någon effekt. Annars hoppas jag det e gott iaf=)Va inte dyrt. 32 kr
    Då köpte du nog samma som jag =) för 32kr.. Påste?
  • Yoshii
    kicki08 skrev 2010-10-13 19:36:12 följande:
    Hörni... jag har fått lite röda kliande utslag på vaderna och låren. och sen även på ovansidan av magen och utåt sidorna. det är inget som kliar hysteriskt men lite smått och det syns ju att det är som utslag....
    Nån som har nån aning om vad det kan vara?
    Har du klåda sedan innan??
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2