• Rosen

BF November,2010 DEL 2

Marinero skrev 2010-05-31 21:08:50 följande:
    Bara för att man lyssna på hjärtat idag så har bebisen gett sig tillkänna Inte mkt så men har känt av h*n under kvällen!
    skönt att höra, nu kan du vara lugn ett tag
    jag börjar bli misstänksam mot min bebis eftersom jag inte känner ett dugg alls. går ändå in i vecka 20 denna veckan.
  • Rosen
    Nanniz skrev 2010-05-31 21:40:38 följande:
    Hej tjejer! Här skrivs det som bara den, försöker läsa ikapp mig men det hinns knappt med. Har inte varit super aktiv här inne hittills... vågar inte riktigt slappna av än. Hoppas att jag kan det efter imorgon då det är RUL! Vi hoppas att vi kan få reda på könet, har två flickor sen tidigare..Väntar tredje och går in i v. 19 idag, känner inga direkta rörelser i magen, mest sammandragningar .Var och lyssnade på hjärtat i v.15, gick knappt att hitta men fick höra i ett par sek iaf.Ang. huvudvärk, jag tillhör skaran som får mycket ont, oftast isamband med att jag skulle haft mens alltså v.4, 8, 12 ... Migränliknande med flimmer och allt..  fick rådet av min BM att ta Eeze då alvedon inte hjälper mig, förra graviditeten fick jag panocod utskrivet.Lycka till allihopa Styrkekramar till din vän Bisquit, hoppas det slutar bra.
    jag hinner knappt med allt som skrivs här heller men det e kul att vi e ett par stycken i tråden, hoppas vi håller ihop tills vi fått våra bebisar. ja o efteråt oxå naturligtvis!
    jag har skrivit några ggr om någon är intresserad av att adda på facebook så är jag gärna med. det e rätt kul för då får man ett ansikte på folk. jag e ju helt anonym här inne av lite olika skäl.
  • Rosen
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-31 23:11:25 följande:
    Mig får ni gärna adda på FB med =)Jag heter Marie Zetterblad
    okej då addar jag dig nu då
  • Rosen
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-31 23:35:49 följande:
    vilken fin liten kille ni har!
  • Rosen
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-31 23:43:22 följande:
    Tack så mkt =)Såg dina pojkar på nån bild med =) Också superfina!
    tack ska lägga ut lite nyare foton nån dag när jag har tid o ork
    jag har massa mappar liggandes på facebook men jag har dom nog bara tillgängliga så jag själv kan se dom tror jag. men ska som sagt lägga in nyare i stället
  • Rosen

heidi: men fy fan va tragiskt, att ramla i badrummet o slå sig så illa att man dör beklagar
    min man hade en kompis som för 1 år sen klättrade upp på ett hustak för att ta foto när han hade druckit. han trillade ner o dog.
    tänk va livet kan vända på en sekund alltså, det e så hemskt.....

ska börja adda er nu på fejjan jag är vän med ganska många där inne o ingen där vet att jag e gravid knappt så skriv inget om det så e ni snälla

• Rosen
    NJsmamma skrev 2010-06-01 11:09:04 följande:
    Mysigt, snart bara hälften kvar.. tiden går otroligt fort nu:) Lade till dig på fb, såg att vi har en gemensam vän där, världen är liten:)
    vad heter du på fb?

jag tror att jag addat alla som gett sig till känna här
    jag har skrivit i pm på vänförfrågan att det e jag som är rosen. säg till om jag glömt lägga till nån av er!
  • Rosen

så roligt det är att kika på era sidor o få en annan bild av er
    va vackra ni är tjejer

• Rosen
    popcornplaya skrev 2010-06-01 11:24:08 följande:
    Ja det är lite roligt att kolla på bilder på fb. På nått sätt så har man fått en bild i huvudet på personerna man skriver med här på fl men det stämmer då inte med bilderna på fb....hahaha
    haha ja eller hur, man skapar sig alltid en bild o sen stämmer den aldrig
    NJsmamma skrev 2010-06-01 11:27:20 följande:
    Sandra Dröscher heter jag:)
    har hittat dig
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2