Nanniz skrev 2010-05-31 21:40:38 följande:
Hej tjejer! Här skrivs det som bara den, försöker läsa ikapp mig men det hinns knappt med. Har inte varit super aktiv här inne hittills... vågar inte riktigt slappna av än. Hoppas att jag kan det efter imorgon då det är RUL! Vi hoppas att vi kan få reda på könet, har två flickor sen tidigare..Väntar tredje och går in i v. 19 idag, känner inga direkta rörelser i magen, mest sammandragningar .Var och lyssnade på hjärtat i v.15, gick knappt att hitta men fick höra i ett par sek iaf.Ang. huvudvärk, jag tillhör skaran som får mycket ont, oftast isamband med att jag skulle haft mens alltså v.4, 8, 12 ... Migränliknande med flimmer och allt.. fick rådet av min BM att ta Eeze då alvedon inte hjälper mig, förra graviditeten fick jag panocod utskrivet.Lycka till allihopa Styrkekramar till din vän Bisquit, hoppas det slutar bra.
jag hinner knappt med allt som skrivs här heller

men det e kul att vi e ett par stycken i tråden, hoppas vi håller ihop tills vi fått våra bebisar. ja o efteråt oxå naturligtvis!
jag har skrivit några ggr om någon är intresserad av att adda på facebook så är jag gärna med. det e rätt kul för då får man ett ansikte på folk. jag e ju helt anonym här inne av lite olika skäl.