• UnderYtan

    BF maj första barnet, NU ÄR DOM HÄR!

    Tråden för oss som följt varandra i "BF maj 2010 första barnet". Nu har våra bebisar kommit och här möts vi på nytt men nu som något större... föräldrar!

    Fyll i dina uppgifter i bebislistan: 
    www.familjeliv.se/Forum-11-342/m52317952.html

    Senaste gravidtråden: www.familjeliv.se/Forum-11-226/m51035221-323.html


    ?*¨*?.¸¸❤ BF 10 maj ❤¸¸.?*¨*?
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-29 16:17
    VIKTIG INFORMATION TILL ALLA AKTIVA I DENNA TRÅD!!!

    Denna tråd stängs inom några dagar. Därför har jag skapat en ny tråd där vi kan fortsätta snacka med varandra. Jag har även skapat en ny tråd för bebislistan.

    ADRESSEN TILL NYA TRÅDEN:

    www.familjeliv.se/Forum-11-342/m53704686.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-22 20:38
    Vi fortsätter att träffas i denna tråd eftersom trådar inte längre låses efter 3 månader.
  • Svar på tråden BF maj första barnet, NU ÄR DOM HÄR!
  • Ior gumman
    Pumpkin skrev 2010-05-03 11:13:36 följande:
    Det får vi verkligen hoppas!
    Men vi har väll planerat och talat med bebben att den ska komma snart Hellst denna veckan...hihihi
  • GulligaSurre
    Sannalouise87 skrev 2010-05-06 08:56:36 följande:
    Jag har inte heller fött än, men vill även vara med i fortsättningstråden! Dock kommer jag hamna sist på listan över födda barn
    Va inte så säker på det du ;) Vi har ju samma datum så det kan även bli jag... Fast jag hoppas inte på det ;)
    Bebis i magen är beräknad till den 1 Juni - surrovich.blogg.se/
  • vintersippan

    Jag går oxå och väntar fortfarande. På måndag 10 maj är det magiska datumet. Hoppas att han, hon, den, det väljer att komma då!! Är rätt nervöst nu.. Lycka till allihop!

  • MitaB

    Ingen bebis här heller men jag vill också vara med =)


    Life is not about how many breaths you take, it´s about the moments that takes your breath away
Svar på tråden BF maj första barnet, NU ÄR DOM HÄR!