bluejean skrev 2010-05-11 11:06:53 följande:
Precis och måste man fråga på ett forum så har man nog inte koll,vet ju inte ens när hunden blev parad.
har koll på när hon blev parad men tycker inte det stämmer överrens med det jag läst om hur långt gånge hon ska vara....!
Jag har bra koll på läget men ändå nyfiken på mer och därför jag frågar men om man inte kan vara frågsam och kunna fråga andra hur dom haft det utan att bli helt nerklankad så borde det ju vara exakt samma med alla gravida här på FL att dom måste fråga saker som dom egentligen vet och läst att då e det ju inte ansvarfullt att dom skaffar barn då dom måste fråga andra på forum?!
tycker det bara e bra att man har mer information än man behöver och lite extra tips som man själv kanske inte läst eller hört innan som man kan få här på FL's forum!
Tack till alla er som verkligen gett mig tips och inte bara presic tagit chansen att klanka ner!
Valp lådan står nu redo och är stor och rymlig, mamman mår bra och nu hoppas vi bara på att allt med valparna och förlossningen går bra!