• Neta80

    Haninge/VH BF November?

    Hej!
    Är det någon  här som bor i Haninge/västerhaningetrakten som beräknas föda barn i november?

  • Svar på tråden Haninge/VH BF November?
  • Belliz

    Hej! bor inte i Vh eller Haningen men i skogås och det ligger ju väldigt nära. jag är gravid med mitt 3:e barn som är beräknat till nov. jag och min sambo har börjat kolla efter hus (bor nu i radhus) och då är det just haninge/VH vi har kollat.'
    jag jobbar som barnskötare här i skogås och trivs jätte bra med det.

  • Neta80

    Vad har ni för BF? Nån av er som har varit på ultraljud än?

  • Belliz

    jag har inte varit på RUL än, ska på det den 21/6. men jag var på ett VUL pga störtblödningar i v 10 och då blev BF den 17/11. men vi får se efter RUL. själv då?

  • Neta80

    Ska dit den 2a juni. Var oxå på VUL vecka 10 eftersom jag är lite småparanoid den här graviditeten och då blev den beräknad till 8 november. När har du fått tid för ultraljudet?

  • Belliz

    Jag har tid för RUL 21/6 (om det var mig du menade)
    Hur är det med er? själv har jag börjat få små blödningar, jätte jobbigt eftersom jag inte vet hur bebisen i magen mår. jag hoppas att allt är bra med den.

  • Neta80

    Ja det var det jag menade=) Jag läste lite dåligt tror jag... Det var rätt sent va? Tyckte mitt var sent. Vi mår bra vad jag vet men jag är jättenervös inför ultraljudet... Har fått stoppa mig själv för att inte ringa barnmorskan och be om att få komma dit och kolla hjärtljud... är som sagt lite paranoid den här gången. Fy blödningar låter inte kul... Du borde ringa och kolla det... I vårt yrke är det ju inte så lätt att bara gå undan och vila heller=(

  • Belliz