• silvergirl

Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?

Detta är lite konstigt tycker jag. Vill ni vara lite anonyma men är ändå jättestolta över era barn eller vad handlar det om? Om ni inte vill lägga er egen bild, varför låter ni era barn vara ansiktet utåt på en massa trådar ni skrivit?
    Såg här en tråd om något barn som tydligen hade gjort lite dumma saker på dagis, och då har ts barnets ansikte som avatar(lite större barn) varför liksom?
    Inte arg på er eller nåt, vill bara förstå..

• Svar på tråden Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?
  • Tottelina

Ja varför. Bra fråga.

• Kazeer

Jag tycker snarare att det är väldigt många som inte har sitt barns ansikte som avatar. Det är i alla fall inte alla som har det.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Tottelina
    Teskedsmamman skrev 2010-05-05 20:34:09 följande:
    Alla?!? Tycker synd om mina killar som ser ut som en 40-årig tant
    Haha
  • La Lola

Det är jätteskumt.
    Ser osmakligt ut i sextrådarna där man kan få veta precis vad som helst om folks sexliv o så är det en bebis som avatar.....

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • sussiq2

jag har mina barn för att de är sötare än mig själv de som känner mig vet vem jag är är här iaf.

• lia76

Varför har du den bilden du valt?

Man kan inte förstå allt om hur människan fungerar
    Vissa kanske är så stolta över sina barn att de lägger dem som en signaturbild.
    Men visst vore det underbart om alla lade ut en bild på sej själv som avatar så alla får se vem det är man skriver till...
    En avatar har ju inget med att göra vad man skriver i forumen... Ska man byta bild för varje tråd man svarar i?
    Är barnet dum på dagis, ska man då ha en bild på ett barn som är dum?
    Svarar man i en tråd om religion, ska man då ha en avatar med ett kors?
    Man behöver inte förstå allt här i livet
    (=
  • silvergirl

Hörrnini ordmärkare! med alla menar jag ovanligt många. Eller..? Beror det på var man rör sig kanske, har ju sjläv småbarn så läser trådar som berör det, där finns det många sådana bilder. Antar att det kan vara lätt att tänka att man inte blir igenkänd för all framtid då barnen är små, men om man tänker på det är det ju väldigt många som känner igen en nu, alla på barnens dagis tex. Många skriver grejer oanonymt som dom nog inte borde vilja att alla ska se.

• IssaBL

Jag har en bild på min dotter eftersom jag är förbannat stolt över vad jag har åstadkommit och vill visa upp henne för hela ärlden. Det har ingenting att göra med om jag vill vara anonym eller inte.

Svar på tråden Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?