• silvergirl

Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?

Detta är lite konstigt tycker jag. Vill ni vara lite anonyma men är ändå jättestolta över era barn eller vad handlar det om? Om ni inte vill lägga er egen bild, varför låter ni era barn vara ansiktet utåt på en massa trådar ni skrivit?
    Såg här en tråd om något barn som tydligen hade gjort lite dumma saker på dagis, och då har ts barnets ansikte som avatar(lite större barn) varför liksom?
    Inte arg på er eller nåt, vill bara förstå..

• Svar på tråden Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?
  • Shmone

Jag förstår nog inte heller vitsen med att ha sitt barn istället för sig själv som presentationsbild. Sen tycker jag faktiskt inte det är SÅ farligt många som har det.

Och jag har knappast nån större talan eftersom jag har en delfin på min (som jag till mitt försvar i alla fall har fotat själv!)

• tamate

håller med dig ts, jag anser att avataren står för personen som ksriver inläggen och det blir lite underligt att skriva med en bebis eller somv issa har rumpir och bröst etc. jag hr lite svårt för namn så därför brukar jag minnas avataren mer så för mig har avataren ganska stor betydelse och jag ogillar när folk bytar avatar ofta eller har en avatar som inte passar in i ämnet. så rasistiska, barn och sexiga avatarer går inte riktgit hem hos mig. sedan bryr jag mig inte om folk vill ha sitt eget ansikte eller något annat. men ibland hajar man faktiskt till.

• Maggis

Jag tycker väl inte det är så övervägande, i och för sig. Sen väljer väl alla utifrån sig själva, antar jag. Jag har en orangutang som avatar; en bild jag tagit själv. Undrar vad det betyder? {#lang_emotions_dreamer} Teori, någon?

//Maggis
  • BlommyNess12

tycker inte att det är så jättemånga som har det..

• sussiq2

kan ärligt säger att jag har aldrig skrivit nåt med den bilden som jag skulle inte kunna prata om med de som känner oss.

• Shmone
    Maggis skrev 2010-05-05 20:46:59 följande:
    Jag tycker väl inte det är så övervägande, i och för sig. Sen väljer väl alla utifrån sig själva, antar jag. Jag har en orangutang som avatar; en bild jag tagit själv. Undrar vad det betyder? Teori, någon?
    Det betyder att du har långa armar och kliar dig i huvet.

Och min avatar betyder att jag tycker om att simma, äta fisk och skratta.

doh! {#lang_emotions_laughing}
  • Maggis
    Shmone;

Helt uppenbart så är jag inte särskilt smart heller som inte kunde räkna ut det själv.
    //Maggis
  • tamate
    Maggis skrev 2010-05-05 20:46:59 följande:
    Jag tycker väl inte det är så övervägande, i och för sig. Sen väljer väl alla utifrån sig själva, antar jag. Jag har en orangutang som avatar; en bild jag tagit själv. Undrar vad det betyder? Teori, någon?
    jag ser faktiskt inte vad du har, ser ut som en tvättställning som har ramlat =)
  • Marma

hmmm...hur ofta glor man på avataren o komme rihåg den då?   jag gör det typ aldrig om det typ ingen ball bild som helloKillerN har

• silvergirl
    tamate skrev 2010-05-05 20:54:59 följande:
    jag ser faktiskt inte vad du har, ser ut som en tvättställning som har ramlat =)
    Ha! det är ju roligt också när man tror att det föreställer en grej, men så är det något annat. Finns en medlem här vars avatar ser ut som en kvinna i kjol bakifrån men i själva verket är det en vinflaska.. Det såg jag först när jag besökte medlemmen och såg bliden större..
Svar på tråden Varför har alla sina barns ansikten som signatur? Kan en 1-2åring ha åsikter på ett forum?