Armani: usch hoppas inte han behöver en skena bara!! när agathon föddes så misstänkte dom fel på hans höfter så en barnläk undersökte honom noga o även pungen reagera dom på(vilket jag inte alls kan förstå varför för den ser helt normal ut tycker jag) men när barnläk undersökt honom så sa dom att det inte var nått fel iaf!! men jag kan reagera lite på hur han har sitt ena ben emellanåt men är kanske så han låg i magen vad vet jag
jobbigt med storasyster som vill att ni bägge nattar, men som andra skrev så kanske det vore bäst o få in rutin så att en av er lägger henne.....
nu när jag var sjukskriven med sängläge så fick ju maken lägga barnen o det var ramaskrik kan jag säga speciellt från abbe 3 år, han var helt hysterisk första gångerna o undra varför inte mamma kunde natta o det skulle vara mamma som natta det var ju hans rutin ju men efter några gånger så var det lungt sen!!
hoppas ni kan finna en lösning som funkar för er alla!!
hipphipphurra: så söt!!
micksaan skrev 2010-05-08 17:55:22 följande:
Jag använder Liberos amningsinlägg och dom har aldrig fastnat för mig. Funderar lite om någon har tips vad man kan göra åt Sagas benveck? Det började i ena benvecket där det såg ut som en blåsa som spruckit och huden nötts bort. Smörjde med inotyol och dagen efter var det värre, över hela benvecket. Började då efter råd av mamma att pudra, tänkte om det var svamp då ska man ju inte smörja feta salvor. Blev dock ingen skillnad. Var förbi på BVC igår och visade upp henne och fick då tipset att smörja med inotyol och lägga kompresser på så det inte ligger och skaver hud mot hud. Men tycker nästan det bara ser värre ut. Och nu lika mycket i båda benvecken. Måste gå förbi BVC på måndag igen...Kan det vara svamp? Vad gör man åt det?
usch stackars liten

kan inte svara på om det kan vara svamp heller men är det sårigt? tänkte annars kanske du kan testa o smörja med hydrokortison.
här lämna jag maken o alla barnen hemma igår o åkte o shoppa i ullared, vad skönt det var o komma ut själv

hittade en hel del till agathon i bodysar men endast 1 par byxor

likaså till grabbarna som drar stl mellan 92-104 fanns nästan inget alls

men det hindra inte mig från o spendera en maaaaassssa pengar iaf
har äntligen lyckats gå ner alla gravkg nu, så 12 kg har jag gått ner så nu visar inte vågen 3-siffrigt längre