• sankthans

Mitt i Nyllet – Oh, really?

Är det någon kvinna som verkligen gillar ansiktsprut.

Finner hela konceptet bisarrt. Har aldrig träffat en kvinna som –mitt i akten – saktat ner och bett mig kladda ner hennes ansikte. Ej heller skulle jag be en kvinna att få spruta min säd över hennes ögon, näsa och hår. Jag skulle känna mig obekväm med att kleta ner ett vackert ansikte med något som ser ut som en blandning mellan tapetklister och fågelskit.  Ansiktsprut är ett samtalsämne som kommer upp på typ herrmiddagar eller golfrundor men brukar sluta med att vi alla står där med gapande munnar (dålig metafor; but what the fuck) och förundras över tanken på att spruta ner ansiktet på någon man älskar med kletig sperma. Vem fan kom på en sådan ide. Det finns betydlig bättre ställen att skjuta sin säd på. Nu finns det säkert nån enstaka man i bekantskapskretsen som vill ge sin hustru ett ansiktsprut men de tycks inte vilja medge det i så fall.

Gillar ni ansiktsprut? Om nu gör det – varför? Gör ni det inte – varför?

• Svar på tråden Mitt i Nyllet – Oh, really?
  • Stårschan

Nej, fy för tusan! Jag vill helst inte ha något alls i ansiktet, ever. Tycker att det är tillräckligt geggigt med solskyddskräm.

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • redneck girl

nja.jag föredrar det inte.finns bättre ställen att spruta på.

• Anonym (Teori)

I teorin/som fantasi ibland. Men inte i verkligheten. Det har dock hänt några gånger och det har typ varit ok, men inte ett dugg mer än så. 

• Anonym (!)

Jag gillar det. gillar grejen med det mer än känslan. Fast jag föredrar att ta det i munnen. Eller om jag tar en del i munnen och resten i ansiktet. Men det gör skitont att få det i ögat och ögat blir helt rött och svider. Så på det sättet är det kass. 

• jfsebastian

Jag har väl tur. Min flickvän ber om det.
    Jag älskar visuell sex, så det funkar bra emellan oss.

• Anonym (JAAAAAA!!!)

Var ska sperman då vara??
    Jag ser alltid till att först och främst bli sprutad i ansiktet, för mig är det jättetändande!!!!!!

• Bangbang

Jag har aldrig prövat så jag kan varken svara ja eller nej. Skulle dock kunna pröva för provandes skull. Fast känns mer som att ett fittsprut är mera tillfredställande i min värld :D

• Anonym (no no)

Hell no! Min man skulle heller aldrig be mig att ta satsen i ansiktet. Vi är båda överens om att det finns bättre och trevligare ställen den kan hamna på/i.

• Anonym (JAAAAAA!!!)
    Anonym (no no) skrev 2010-05-06 22:55:33 följande:
    Hell no! Min man skulle heller aldrig be mig att ta satsen i ansiktet. Vi är båda överens om att det finns bättre och trevligare ställen den kan hamna på/i.
    Som vardå??????????
    Alltså allvarligt talat, jag kan inte se något mer tändande ställe att bli sprutad på.
Svar på tråden Mitt i Nyllet – Oh, really?