• sankthans

Mitt i Nyllet – Oh, really?

Är det någon kvinna som verkligen gillar ansiktsprut.

Finner hela konceptet bisarrt. Har aldrig träffat en kvinna som –mitt i akten – saktat ner och bett mig kladda ner hennes ansikte. Ej heller skulle jag be en kvinna att få spruta min säd över hennes ögon, näsa och hår. Jag skulle känna mig obekväm med att kleta ner ett vackert ansikte med något som ser ut som en blandning mellan tapetklister och fågelskit.  Ansiktsprut är ett samtalsämne som kommer upp på typ herrmiddagar eller golfrundor men brukar sluta med att vi alla står där med gapande munnar (dålig metafor; but what the fuck) och förundras över tanken på att spruta ner ansiktet på någon man älskar med kletig sperma. Vem fan kom på en sådan ide. Det finns betydlig bättre ställen att skjuta sin säd på. Nu finns det säkert nån enstaka man i bekantskapskretsen som vill ge sin hustru ett ansiktsprut men de tycks inte vilja medge det i så fall.

Gillar ni ansiktsprut? Om nu gör det – varför? Gör ni det inte – varför?

• Svar på tråden Mitt i Nyllet – Oh, really?
  • Lady Dahmer
    gaud skrev 2010-05-07 09:22:50 följande:
    Fattar inte grejen med sprutet (utom för barnalstrande). Det är en av de sämsta företeelserna med porrfilm, att se en karl avbryta samlaget precis innan det går för honom och hasta fram till kvinnans ansikte för att där lägga en sats är patetiskt avtändande. Det sägs ju att den mesta porren är gjord för män, men jag fattar i så fall inte varför det så ofta visas sprut, i ansiktet, på rumpan, osv. Gillar andra män att se en sprutande kuk? Varför då? Jag vill helst inte se någon kuk alls. Som tur är finns det porr utan män.
    jag skulle tycka det var mer upphetsande om mannens orgasm var realistisk i porren. Det är ju DET man tänder på väl? Andras upphetsning/kåthet? I porren finns inget rum för äkta kåthet och det i sig är totalt avtändande!
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! - ladydahmer.blogg.se/
  • gaud
    Lady Dahmer skrev 2010-05-07 09:30:53 följande:
    jag skulle tycka det var mer upphetsande om mannens orgasm var realistisk i porren. Det är ju DET man tänder på väl? Andras upphetsning/kåthet? I porren finns inget rum för äkta kåthet och det i sig är totalt avtändande!
    Jag tänder inte på män eller deras orgasmer på något sätt, så att det skulle – i mina ögon – inte bli bättre om mannens orgasm var mer realistisk.
  • honkie
    gaud skrev 2010-05-07 09:50:38 följande:
    Jag tänder inte på män eller deras orgasmer på något sätt, så att det skulle – i mina ögon – inte bli bättre om mannens orgasm var mer realistisk.
    lönt att du ens är inne i denna tråden?
  • Hugge47

Det har varit lite blandat bland de tjejer jag har träffat. Några har gillat att bli sprutade i ansiktet och andra inte. 

Min sambo gör det mest för att jag gillar det. Av någon anledning så går jag igång kraftigt på det. 
  • Anonym (sexperiment)
    Lady Dahmer skrev 2010-05-07 09:01:05 följande:
    MEN -- jag kan förstå varför vissa kvinnor tänder på det. Det är den där förnedringsgrejen. Att få känna sig lite som en hora, lite billig, lite slampig och det kan jag fullt sympatisera med! *s* En fantasi helt klart.
    Just sån är jag!

Fast han sprutar såklart inte i mitt ansikte varenda gång, lika lite som vi har analsex eller fistar varenda gång vi har sex - man ska spara lite på godsakerna så blir de desto godare när man smakar på dem =)
  • Anonym (xx)

Det gör sig bra på porrfilm men inte i verkligheten.

• Anonym (*)

Jag gillade det innan jag blev gravid och gjorde det rätt ofta, men nu tål jag inte doften riktigt längre och blir grymt illamående av att få i ansiktet.. Dock kan jag ställa upp på att ta det i ansiktet ibland för min sambos skull men han får inte spruta i munnen längre vilket han kunde få förut...

• jfsebastian
    Lady Dahmer skrev 2010-05-07 09:01:05 följande:
    Jag skulle personligen SPY (och antagligen bli förbannad) om maken föreslog ansiktssprut. MEN -- jag kan förstå varför vissa kvinnor tänder på det. Det är den där förnedringsgrejen. Att få känna sig lite som en hora, lite billig, lite slampig och det kan jag fullt sympatisera med! *s* En fantasi helt klart. Vad jag däremot har lite svårare att förstå är - som TS säger - de MÄN som vill förnedra sina kvinnor. Varför vill man behandla den man älskar som en hora liksom? Det är ju en sak att vilja bli förnedrad, men en annan att vilja förnedra. Känner jag iallafall.
    En aktivitet blir inte förnedrande förrän en eller båda parterna tycker att det är det!

Så om ingen tycker att det är förnedrande, då är det inte det.

Man kan kissa på varandra om man vill utan att det är annat än härligt porrigt skönt, om nu ingen tycker att det är förnedrande.

En kyss av fel person kan vara förnedrande, och allt annat också..
    Förnedringen ligger i betraktarens öga, för att travestera ett känt uttryck.
  • prospicientia
    Lady Dahmer skrev 2010-05-07 09:30:53 följande:
    Ligger mycket i det - känns sällan "äkta" (vad man nu lägger i det)... ...robotar som vet att de utför någonting framför en kamera. ...och 98% är så förutsägbart. Sällan några överraskningar. ...och sällan kramar, smekningar och varma leenden osv... Tanken på två personer som har sex med varandra utan att "våga" röra varandra verkar väldigt underlig, tycker jag. ...och hur är det med kvinnans orgasm då? Hur ofta låtsas de att det händer? Och vad ger det för signaler? Jag har praktiskt taget aldrig fått känslan att kvinnan verkligen kommer i de gamla, traditionella filmerna, men vad vet jag om det. Helt annorlunda är det ofta om man tittar på privatinspelade klipp av flickor som onanerar. Här kan det vara så fantastiskt påtagligt ibland. Detta händer aldrig någonsin när kvinnan är tillsammans med andra på de gamla filmerna. Håller också med om att det känns minst sagt ironiskt att porren sägs var gjord för män; jag har inte fått vara med och bestämma. Man känner sig sårbar om man förväntas att gilla porren i sin helhet. Angående trådstartarens "fråga" så är det väl heller inte säkert att man vill göra allting i verkligheten som man blir upphetsad av att fantisera om eller titta på. ...och alla är olika. Det är också viktigt att komma ihåg att att bli upphetsad av någonting man ser inte alls nödvändigtvis behöver betyda att man uppskattar vad man ser. Man kan ju bli äcklad av det och må dåligt på samma gång.  
  • HMEJ

Nej  varför skulle jag gilla det? Det ger mig ingenting. Visst skulle jag säkert göra det om det var något som verkligen skulle tända min partner. Men för min egen del så anser jag att det finns massa andra ställen som lämpar sig bättre. Gillar att se honom spruta men inte i mitt ansikte.

• HMEJ
    prospicientia skrev 2010-05-07 20:18:51 följande:
    Ligger mycket i det - känns sällan "äkta" (vad man nu lägger i det)... ...robotar som vet att de utför någonting framför en kamera. ...och 98% är så förutsägbart. Sällan några överraskningar. ...och sällan kramar, smekningar och varma leenden osv... Tanken på två personer som har sex med varandra utan att "våga" röra varandra verkar väldigt underlig, tycker jag. ...och hur är det med kvinnans orgasm då? Hur ofta låtsas de att det händer? Och vad ger det för signaler? Jag har praktiskt taget aldrig fått känslan att kvinnan verkligen kommer i de gamla, traditionella filmerna, men vad vet jag om det. Helt annorlunda är det ofta om man tittar på privatinspelade klipp av flickor som onanerar. Här kan det vara så fantastiskt påtagligt ibland. Detta händer aldrig någonsin när kvinnan är tillsammans med andra på de gamla filmerna. Håller också med om att det känns minst sagt ironiskt att porren sägs var gjord för män; jag har inte fått vara med och bestämma. Man känner sig sårbar om man förväntas att gilla porren i sin helhet. Angående trådstartarens "fråga" så är det väl heller inte säkert att man vill göra allting i verkligheten som man blir upphetsad av att fantisera om eller titta på. ...och alla är olika. Det är också viktigt att komma ihåg att att bli upphetsad av någonting man ser inte alls nödvändigtvis behöver betyda att man uppskattar vad man ser. Man kan ju bli äcklad av det och må dåligt på samma gång.  
    Otroligt bra skrivet! Hade inte kunnat säga det bättre själv.. ..:)
  • Anonym (dirty)

ja ibland så är det väldigt upphetsande! om man "pratat" om det under förspelet, gillar förnedringskänslan!

• Anonym

Jag sprutar i ansiktet ibland som ett sätt att markera ägandet. Annars är det ingen grej jag går igång på.

Att markera ägandet är en gåva och en omtänksam handling. Det är viktigt att på många olika sätt visa uppskattning till sin älskade. En del kan förefalla förnedrande men där Alice promenerar finns det ofta fler verkligheter än en.

Svar på tråden Mitt i Nyllet – Oh, really?