Inlägg från: jfsebastian |Visa alla inlägg
  • jfsebastian

Mitt i Nyllet – Oh, really?

Jag har väl tur. Min flickvän ber om det.
    Jag älskar visuell sex, så det funkar bra emellan oss.

• jfsebastian
    Anonym (JAAAAAA!!!) skrev 2010-05-06 23:17:12 följande:
    Som vardå?????????? Alltså allvarligt talat, jag kan inte se något mer tändande ställe att bli sprutad på.
    Som kille är det skönast att spruta i.
    Som kille som gillar att se orgasmen, så är det häftigast at spruta i ansiktet eller på en utsträckt tunga. Fast creampie har sin tjusning det med.
  • jfsebastian
    Lady Dahmer skrev 2010-05-07 09:01:05 följande:
    Jag skulle personligen SPY (och antagligen bli förbannad) om maken föreslog ansiktssprut. MEN -- jag kan förstå varför vissa kvinnor tänder på det. Det är den där förnedringsgrejen. Att få känna sig lite som en hora, lite billig, lite slampig och det kan jag fullt sympatisera med! *s* En fantasi helt klart. Vad jag däremot har lite svårare att förstå är - som TS säger - de MÄN som vill förnedra sina kvinnor. Varför vill man behandla den man älskar som en hora liksom? Det är ju en sak att vilja bli förnedrad, men en annan att vilja förnedra. Känner jag iallafall.
    En aktivitet blir inte förnedrande förrän en eller båda parterna tycker att det är det!

Så om ingen tycker att det är förnedrande, då är det inte det.

Man kan kissa på varandra om man vill utan att det är annat än härligt porrigt skönt, om nu ingen tycker att det är förnedrande.

En kyss av fel person kan vara förnedrande, och allt annat också..
    Förnedringen ligger i betraktarens öga, för att travestera ett känt uttryck.
Svar på tråden Mitt i Nyllet – Oh, really?