Inlägg från: Lady Dahmer |Visa alla inlägg
  • Lady Dahmer

Mitt i Nyllet – Oh, really?

Jag skulle personligen SPY (och antagligen bli förbannad) om maken föreslog ansiktssprut.

MEN -- jag kan förstå varför vissa kvinnor tänder på det. Det är den där förnedringsgrejen. Att få känna sig lite som en hora, lite billig, lite slampig och det kan jag fullt sympatisera med! *s* En fantasi helt klart.

Vad jag däremot har lite svårare att förstå är - som TS säger - de MÄN som vill förnedra sina kvinnor. Varför vill man behandla den man älskar som en hora liksom? Det är ju en sak att vilja bli förnedrad, men en annan att vilja förnedra. Känner jag iallafall.

Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! - ladydahmer.blogg.se/
  • Lady Dahmer
    gaud skrev 2010-05-07 09:22:50 följande:
    Fattar inte grejen med sprutet (utom för barnalstrande). Det är en av de sämsta företeelserna med porrfilm, att se en karl avbryta samlaget precis innan det går för honom och hasta fram till kvinnans ansikte för att där lägga en sats är patetiskt avtändande. Det sägs ju att den mesta porren är gjord för män, men jag fattar i så fall inte varför det så ofta visas sprut, i ansiktet, på rumpan, osv. Gillar andra män att se en sprutande kuk? Varför då? Jag vill helst inte se någon kuk alls. Som tur är finns det porr utan män.
    jag skulle tycka det var mer upphetsande om mannens orgasm var realistisk i porren. Det är ju DET man tänder på väl? Andras upphetsning/kåthet? I porren finns inget rum för äkta kåthet och det i sig är totalt avtändande!
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! - ladydahmer.blogg.se/
Svar på tråden Mitt i Nyllet – Oh, really?