• HMEJ

Mitt i Nyllet – Oh, really?

Nej  varför skulle jag gilla det? Det ger mig ingenting. Visst skulle jag säkert göra det om det var något som verkligen skulle tända min partner. Men för min egen del så anser jag att det finns massa andra ställen som lämpar sig bättre. Gillar att se honom spruta men inte i mitt ansikte.

• HMEJ
    prospicientia skrev 2010-05-07 20:18:51 följande:
    Ligger mycket i det - känns sällan "äkta" (vad man nu lägger i det)... ...robotar som vet att de utför någonting framför en kamera. ...och 98% är så förutsägbart. Sällan några överraskningar. ...och sällan kramar, smekningar och varma leenden osv... Tanken på två personer som har sex med varandra utan att "våga" röra varandra verkar väldigt underlig, tycker jag. ...och hur är det med kvinnans orgasm då? Hur ofta låtsas de att det händer? Och vad ger det för signaler? Jag har praktiskt taget aldrig fått känslan att kvinnan verkligen kommer i de gamla, traditionella filmerna, men vad vet jag om det. Helt annorlunda är det ofta om man tittar på privatinspelade klipp av flickor som onanerar. Här kan det vara så fantastiskt påtagligt ibland. Detta händer aldrig någonsin när kvinnan är tillsammans med andra på de gamla filmerna. Håller också med om att det känns minst sagt ironiskt att porren sägs var gjord för män; jag har inte fått vara med och bestämma. Man känner sig sårbar om man förväntas att gilla porren i sin helhet. Angående trådstartarens "fråga" så är det väl heller inte säkert att man vill göra allting i verkligheten som man blir upphetsad av att fantisera om eller titta på. ...och alla är olika. Det är också viktigt att komma ihåg att att bli upphetsad av någonting man ser inte alls nödvändigtvis behöver betyda att man uppskattar vad man ser. Man kan ju bli äcklad av det och må dåligt på samma gång.  
    Otroligt bra skrivet! Hade inte kunnat säga det bättre själv.. ..:)
Svar på tråden Mitt i Nyllet – Oh, really?