• Anonym

Ni med chefsposition, vad tjänar ni?

Jag påbörjar en 4-årig Hotel Management utbildning utomlands till hösten och funderar såklart en del på vad lönerna i branchen ligger på.
    Jag har tänkt "jobba upp mig" utomlands efter studierna och sen återvända till Skandinavien. Min dröm är att bo i Malmö och jobba i Köpenhamn.

(kan tillägga att jag är tjej och 22 år gammal)

Ni som jobbar som chefer, vad tjänar ni i månaden? Och i vilken branch är ni? =)
    Vad tror ni jag kan förvänta mig för lön som reception/bokningschef (med ambitioner mot hotellchef) eller liknande? =)

• Svar på tråden Ni med chefsposition, vad tjänar ni?
  • Anonym (socoms)

Jag jobbar som chef inom LSS. Jag är runt 30 år, har ett års erfarenhet och tjänar 23.000kr/månad. Har ca 45-50 pers "under mig" (som har jag arbmiljöansvar för etc).

• Anonym
    Anonym (socoms) skrev 2010-08-23 00:32:10 följande:
    Jag jobbar som chef inom LSS. Jag är runt 30 år, har ett års erfarenhet och tjänar 23.000kr/månad. Har ca 45-50 pers "under mig" (som har jag arbmiljöansvar för etc).
    Har du någon högskoleutbildning eller annan utbildning för ditt yrke?
  • Anonym (socoms)
    Anonym skrev 2010-08-23 00:34:13 följande:
    Har du någon högskoleutbildning eller annan utbildning för ditt yrke?
    Socionomexamen samt lite högskolepoäng från "strökurser" (relevanta för yrket). Har även en undersköterskeutbildning i botten, jobbade som usk i drygt 5 år innan jag började plugga.
  • Anonym
    Anonym (socoms) skrev 2010-08-23 00:39:56 följande:
    Socionomexamen samt lite högskolepoäng från "strökurser" (relevanta för yrket). Har även en undersköterskeutbildning i botten, jobbade som usk i drygt 5 år innan jag började plugga.
    Oj då var det riktigt dåligt i stockholm ligger mellancheferna mellan 25-30 000. Jag tjänade 22.000( vårdare).innan jag började studera till socionom.
  • Anonym
    Anonym (socoms) skrev 2010-08-23 00:32:10 följande: