• zaq1234

AVA klinik i Riga

Jag förstår att ingen annan kan läsa om den är hemlig, men jag använder fb så lite att jag inte vet hur det funkar med just grupper, när man ser på andra profiler så står det att de är med i diverse grupper, så jag undrade om det då kommer synas att man är med just i "hemlig" grupp, eller om det inte syns att man är med i ngn grupp överhuvudtaget.

Spelar ingen roll för mig vad gruppen heter, alla på tråden som vill o önskar kan ju vara med tycker jag.

• zaq1234

Ni som tagit nedreg. Sprutan, har er mens blivit senarelagd? Ni som fått biverkningar kom de direkt eller kom de efter ett tag?

• zaq1234

Fire, hur har det gått för dig? Hur mår du nu?

Du har rätt i det där att om man börjar läsa så kan man ha på det ena o det andra. Jag tycker själv jag känner mig lite underlig..känner i halva ansiktet som man fått bedövning hos tandläkaren men att det har släppt..så inte mkt alls, men man känner ändå något..sedan läser man om några som fått ansiktsförlamning av zoladex...jag tog ju procren, men det är ju samma sak..man blir ju så klart orolig..det var ju över  en vecka sedan jag tog sprutan,..är det vanligt att biverkningar kommer så sent?? jag inte vet jag..det är ju ingen stor sak i dagsläget men man vill inte att det förvärras....

• zaq1234

När ni har tagit blodprov för att kolla om ni är gravida eller inte vart vänder ni er då?

• zaq1234

Jag har ET planerat om 23 dagar o har ännu inte hört ngt om att de hittat en donator... När brukar de meddela det..? Jag tycker det börjar bli hög tid...

• zaq1234

Mary Eva kan säkert hjälpa dig om du inte hittar ngn närmare. Hon klämmer alltid in tider. Hon sitter i Nacka forum.

• zaq1234

Jag tror att typ myndigheter skickat ut info till läkare att de inte 'får' hjälpa oss som enligt svenska regler ej får göra ÄD, samt att de kan komma o kontrollera läkare, de kollar ex att de inte skrivit ut mediciner att ta på hög kostnad skydd, då vi eg inte får det etc... Den läkare jag var hos visade en massa nya regler o papper hon fått. Tror kanske det är det som många gör att de plötsligt säger nej nu.

Svar på tråden AVA klinik i Riga