• zaq1234

AVA klinik i Riga

Mary, skickade du sms till Eva? Jag skickade första gången till henne på en söndag o hon svarade direkt. Hon tar 1400.

• zaq1234

Mary, om du kommer med tåg till centarlen så är det nog lättast med t bana sen Karlavägen än nacka forum, kör du bil är det lättare med nacka forum då det är lätt att parkera där, det är ju ett stort köpcentra.

• zaq1234

Har nu precis varit hos Eva på mitt första UL, det såg bra ut så idag startar jag med progynon.

Mary, en av Evas fördelar är att hon alltid kan, även helger och udda tider, hon har resefobi o är alltid hemma,

• zaq1234

Redan. Hon skriver ut medicin, är dock osäker på om hon inte måste träffa dig först för att göra det. Jag bad även idag att få remiss till de två ev hcg man ska ta, så att jag har det förberett. Det var inga problem.

Hur gör man då man inboxar...?

• zaq1234

Fru84 och callimero, jag tycker synd om er som har så ont. Tror ni det har att göra med att det är ÄD? Hoppas ni får reda på vad era olika värkar beror på, ovissheten är alltid så jobbig.

• zaq1234

Hur har ni känt er efter att ni börjat ätit östrogenet? Jag började igår kväll, är idag otroligt trött, svag huvudvärk o väldig lättirriterad, kan sånt komma så fort som efter en dag?

• zaq1234

Frk röd. Jag äter 3 st 2 mg om dagen med start den 9 maj. Planerat ET den 28. Startade först efter det första UL. Slemhinna 2 mm, bra start dag sa de.

• zaq1234

Frk. Röd . Jag ska på ul nr 2 den 19 maj , ev kanske det blir ändrad dos då. Av den info jag har nu så är det 6 mg om dagen.

• zaq1234

Det var jag som skrev det, men jag är inte helt 100, jag frågade henne och det är så jag minns det

• zaq1234

Fru84, vilken pärs du gått igenom, man skulle ju gärna vilja veta exakt varför man blöder, så jobbigt att de inte kan säga det....men otroligt bra att bebis mår bra, förstår att du är nojjig det skulle jag också vara, men det är som du säger nog bäst att fokusera på att vara glad o tacksam att bebis mår bra!

Snorpan, vad härligt att få se de små!!

Svar på tråden AVA klinik i Riga