AVA klinik i Riga
Grattis Redan47 till fint VUL! Är så roligt att det äntligen efter allt kämpande att se att det gick till slut.
Lycka till nu o håll dej stilla för röra dej kan du ju göra resten av ditt liv, men försöka tio gånger till, näää.
Grattis Redan47 till fint VUL! Är så roligt att det äntligen efter allt kämpande att se att det gick till slut.
Lycka till nu o håll dej stilla för röra dej kan du ju göra resten av ditt liv, men försöka tio gånger till, näää.
Hoppas kunna delta i gravidtråden snart också...
Ja, i går valde ett fem till frysen. Nä, jag är mest frisk de andra utslagna..mes
Stort grattis Redan till ett pickande hjärta
Underbart! Trägen vinner!! Kram
Grattis till det pickande lilla underverket Redan! 
Grattis Redan, så roligt med ett litet pickande hjärta. Får försöka komma ihåg att gå in i den andra tråden ibland och se hur det går för dig.
Då har blödningen du fick också fått sin förklaring!. Även jag blödde en del förra gången då ett av embryona inte fäste. Denna gång, med bara ett embryo har jag bara haft en enda blödning hittills (peppar peppar).
Micro: ett jätte grattis! Äntligen! Pysen trivdes gott må jag säga! Skönt ni har det bra efter en långdragen förlossning. Kram
Näää... I går var det lite gegg som inte var rosa utan såg "gammalt ut" det kändes inte hoppfullt. Jag vill ju så gärna... Precis som er andra. Fyyy. De sa aldrig när testdag var utan att jag ska mäta HCG den 24, då borde jag väl kunna ta sticka också för HCGprovet får jag inte svar på före måndagen då jag redan ska ta nästa...
Nu är jag äntligen igång igen! Börjar med hormoner och allt annat idag, mätning av slemhinnan om en vecka och sen blir det förhoppningsvis transfer i början på maj.
Köp medicin på kliniken, utrogestan är utmärkt!
Mic är 400mg progestoron/vag. Så morgon o kväll ska väl räcka då av dem. 4dgr före.
Dropp utrust fråga /maila om det går att köpa. Ingen aning. Lycka till!