• zaq1234

AVA klinik i Riga

Låter ju väldig lovande Redan!!! Jag vågar mig också på ett stort och varmt Grattis!

Lycka till med ruvning Rosen!

• zaq1234

Redan, Så otroligt ledsamt att höra, hur kunde det bli plus... Går ju inte att lita på stickorna...vet så väl hur jobbigt det är med ett minus. Många kramar!

• zaq1234

Chikita du behöver inte vara nervös för ackupunktur. Jag kände samma som du då jag var där. Det ända som kändes lite konstigt var att jag inte visste alls ngt om ackupunktur och han sa inget. Utan satte sig jätte nära mitt emot o sa räck ut tungan.. Jag visste ju inget så man undrade vad kommer sen. Men sen fick jag lägga mig ned och så stoppade han in nålar överallt. Jag hade svårt att slappna av i alla fall eftersom jag hade så mycket frågor till Fodina etc. Detta var det första som skedde vid et. Man satt i vänt rum o sen sedan direkt till ack. Jag visste ju inget om antal ägg, ägg kvalité välja 1 eller 2 etc eller vad som skulle hända. Hade så här i efterhand velat prata med Nadja först så man visste vad skulle hända och sedan kunna slappna av.

• zaq1234

Chikita de bara rekommenderade det för att öka blod försel runt livmoder. Nej ingen nål i tungan, han ville bara jag skulle räcka ut den. Som jag sa så kändes det lite konstigt. Han satte bara nålar en gång. Sedan låg jag med dom i 40 min. Han vred aldrig runt.

• zaq1234

Det gick inte bra för mig fast allt gått enligt plan. Topp embryo och slemhinna 11 vid andra ul kanske lite för stor vid et har för mig de sa 17 men jag kan ha hört fel.

• zaq1234

Frk. Röd stort lycka till till Dig idag!!! Förstår att du är trött, hoppas allt går bra idag!! Styrkekram till dig!

• zaq1234

Redan. Börjar du bygga upp slemhinnan redan efter denna blödning?

Jag känner också en blandad känslo kompott. Irriterad o ledsen att det inte blev ngt, hade passat så bra i tiden om det blivit plus. Orolig för att det aldrig ska fungera. Riga ville ju att man ska vänta en period, så det blir ju först Fet i aug. Vill ju njuta av sommar o semester och inte bara räkna dagar till FET. Undrar ju också varför det inte fungerade..Riga har ju inte sagt ngt utan jag frågade om jag inte skulle göra en doppler för att få lite info o de tyckte dom det var bra... Så den ska jag göra 2 juli. Får se vad den säger. Känns som en lång väntan dock.

En sak som jag tycker är lite konstigt. Ex folsyra ska man ju äta en rel lång tid innan för den ska ge effekt. Riga sa ändå sluta med alla vitaminer nu tills nästa start. Jag trodde det var bra att i alla fall fortsätta med den. Helt rätt inställning! Denna nästa gång ska det bli plus för oss båda!! Kram

• zaq1234

Ja det där med socker är intressant. På vilka sätt påverkar det negativt vid ÄD redan? Det har ju väldigt stor inverkan på de flesta sjukdommar, att man kan bli så mycket bättre om man tar bort det vita sockret. Skulle gärna vilja veta påverkan för oss? Det är en bra motivator! Jag drog ner på socker veckan före et o sedan hela ruvningen... Efter mitt minus halkade jag ju in i gamla vanor...

Förstår att du kör på nu redan!

• zaq1234

Micro jag åkte med 10 flyget air Baltic dit. Hade tid 14.00. Var på kliniken till 16.30 sedan tog jag 19 flyget hem. Mkt smidigt, jag kände att jag ville hem så fort som möjligt. Riga anpassade tiderna till mina flygtider.

Svar på tråden AVA klinik i Riga