• zaq1234

AVA klinik i Riga

Grattis chikita. Vad för kul tabletter fick du denna gång?

Tack wonders, kollade upp dom, tyvärr sem hela juli.

• zaq1234

Redan, jag ska till Eva nu den 2 juli, hon sa sist till mig att hon är hemma jämt o kan ställa upp, hon har resefobi.

• zaq1234

Stort Grattis Calimero!!

Micro, vi betalade med kort i Riga den dagen sambon var där och gjorde sitt.

Beccalie, hur går det för dig?

• zaq1234

Grattis Azurera, vad spännande med två !!

Måste bara fråga vad ni fått för råd när man kan göra sitt FET?

Jag frågade Riga klart o tydligt, är chansen större att lyckas om man väntar med FET en månad, dvs ha en vanlig mens o köra igång på nästa.
    De svarar att "om du vill vänta en månad så spelar det ingen roll, men det kan vara bra att vänta en månad så att kroppen får vila och det kan ha en god effekt på nästa behandling. Jag känner inte att svaret är tydligt..och det är väl så kanske att det förmodligen inte spelar en jättestor roll, men det kan vara bra att vänta. Redan du sa förut att det inte spelade ngn roll. Vad har ni andra fått för rekommendationer?

• zaq1234

Annaba, ja så är det nog, men jag skulle önska en tydlighet från de som är experter, de säger ju samtidigt att det inte spelar ngn roll.  Jag vill ju komma igång så fort som möjligt, men det kostar ändå en hel del och allt som det innebär för kroppen, vet ju inte heller hur det går med upptiningen, ev har man bara ett försök till. Så då vill man ju veta fakta då man väger mellan två alternativ.

• zaq1234

Wonders..jag vet inte varför jag fick minus..men vid mitt UL var slemhinna 11, sedan var det ju ET 10 dagar efter och jag tror att min var 17 då...så den kanske var för gammal..men jag har inte fått ngt från Riga om trolig orsak till minus.

• zaq1234

Azrera
    Du skrev 15% chans till att två fäster sig. var har du läst/hört det?
    Vet du de andra procenterna?
    Om man tar 2 vad är xx procent att 1 sätter sig?
    Om man tar 1 vad är xx procent att 1 sätter sig?

• zaq1234

Redan vad har de sagt om sex efter transfer?  hur många veckor ska man avstå? var det till vecka 12?

Jag fick inga förhållningsorder till mig efter förra ET om ngt, typ ta det lugnt.  Jag frågade ju om kaffe o mat. Jag var dock jätteförsiktig o bar inget tungt, inget sex, ingen konstig mat, endast promenader.
    Det är ju dock intressant att höra vad de faktiskt rekommenderar.

• zaq1234

Chikita..vad jag känner igen mig..hade exakt samma frågor som du vid mitt senaste ET, fick ju svar att man inte alls vet, vissa känner inget o det är plus vissa känner massor och det är plus och exakt samma ska på minus.

Jag var ju dum o började kolla med sticka från dag 7, Fodina sa att man kunde se den dagen som tidigast men avrådde för att testa eftersom plusset även kunde vänta tills dag 16...det var inga roliga dagar dom där mellan 7 och  16, då man testade var dag..det enda som var positivit med det var att man på ngt sätt redan blivit ledsen på första minuset dag 7, så man hade nästan sörjt klart dag 16 och hade mera känslan, att man ville igång så fort som möjligt.

Svar på tråden AVA klinik i Riga