AVA klinik i Riga
Tack för schemat. Ahm66. Hur kommer det sig att du tog Azithromycine i fem dagar efter plus? Var det första gången du provade det när du blev gravid?
Tack för schemat. Ahm66. Hur kommer det sig att du tog Azithromycine i fem dagar efter plus? Var det första gången du provade det när du blev gravid?
Grattis Wonderstruck. Hur många satte du in? Hur gick det för dina andra embryon. Lite nyfiken.
Grattis Dina! Vilken tråd. Hoppas på fler plus!
Jag har bestämt mig nu. Jag tänker göra ett försök på Invicta och sedan om inte det går gör jag ett försök på Lifecinic. Koordinatorn är trevlig. Om dom delar på ägg så får jag ta det. Tyvärr, kan man inte ha kontroll på vad de gör i labbet. Min kompis fick två embryon även om hon betalade extra. Hoppas det räcker.
Det finns i alla fall billiga resor till Polen. Jag känner att jag inte litar på EGV längre. Jag vill gå vidare.
Snart lycklig. Känner du att du kan lita på Dr D? Har det varit lätt att få tag på honom när det gäller äggplock och planering för resor etc. Litar du på att han tar hand om dina embryon och att han håller sitt ord?
Fick du bra info om dina embryon. Var all info från Dr D eller labbet?
Jag håller på att välja klinik jag tror att jag vill åka dit+Invicta.
Jennie. Jag har varit med om samma sak på EGV. Först var det 15 ägg. 6 var omogna. Några utvecklades inte rätt sa dom. Till slut var det tre embryon kvar. Det är klart att man misstänker att man har delat med ett annat par när det till slut bara blev tre embryon. Vi fick ingen kompensation. Det är dyrt och nu måste jag börja om igen. Det är jobbigt och dyrt.
Tack Helisa. Det är tungt att börja om från början. Men nu känns det lite bättre. Jag ser ljust på framtiden. Det är kul att så många lyckas i den här tråden. Kanske det kan smitta av sig på oss som kämpar med att börja om igen och inte har det lika lätt med fel klinik etc.
Funderar på att börja på Ava Riga. När fick ni visa passet på kliniken?
Grattis!
Är på väg till Riga. Behöver man recept för att köpa mediciner, hormoner etc?
Tack för svar. Går det att köpa utan recept i Riga på Apoteket om jag nu vill preppa lite innan jag har fått mitt schema. Jag vet ju vad jag ska köpa.
Är det någon som vet rent tekniskt varför det är bra för kliniken att vet vilken blodgrupp man har för att synka med donatorn? Vilka blodgrupper passar ihop? Grattis till alla som plussat!