• PeeWee44

AVA klinik i Riga

Micro skrev 2017-01-30 00:39:58 följande:

Jag åker till Riga för syskonförsök på fredag. Första försöket tog inte, andra sent missfall så tredje gången gillt. Vågar ändå inte riktigt hoppas. Kul att vi är flera som är på gång. Kom gärna till tråden: Vi som planerar äggdonation 2016, om du inte redan är där den är mer aktiv.

Lycka till på fredag. Själv har jag testdag då. Men känner inget. Kramar
  • PeeWee44
    Micro skrev 2017-01-30 23:11:59 följande:

Va spännande m testdag. Kommer du att vänta eller testar du tidigare?

Jag kommer att testa på morgonen hemma först. Vill inte sitta på jobbet och få besked, varken + eller -. Det är bara dag åtta efter insättning så det får bli på morgonen. Det känns tyvärr som att det inte blev något denna gång heller.

När åker du?
  • PeeWee44
    Micro skrev 2017-01-31 19:34:41 följande:

Blir en snabbvisit, åker inrikes oxå så åker på dagen torsdag framme 22 o hem direkt efter på fredag. Åker ensam sambon o sonen stannar hemma. Försöker att hålla ner alla förhoppningar.

Hoppas det blir plus imorgon. Jag har plussade på dag 8 sist. Kommer du ta hcg oxå?

Jag kommer att ta hcg också då dr D vill ha det.
  • PeeWee44
    Sthlmsthlm skrev 2017-02-02 14:21:54 följande:

Hur har det gått PeeWee? Håller tummarna för dig!!

Det är testdag imorgon. Men har inte stora förhoppningar att det ska bli + känns som det inte blev något denna gång heller.
  • PeeWee44

Helt otroligt GRAVID 1-2 veckor! Idag blev det glädjetårar. Nu är jag och väntar på att ta blodprov.

Lycka till i dag.

• PeeWee44
    Redan47 skrev 2017-02-03 08:08:30 följande:

Grattis!!!!

Tack!!! Känns overkligt. Nu ska jag bara hålla kvar det också.
  • PeeWee44
    Vårt väntrum skrev 2017-02-03 08:39:58 följande:

Underbart peewee!!!!

Blir tårögd här!!!

Stoooor kram

Tusen tack!!! Kan inte fatta att det är sant.
  • PeeWee44
    Sthlmsthlm skrev 2017-02-02 15:43:52 följande:

Tortyren!! 

Vet inte om det är någon tröst, men det kändes absolut ingen skillnad alla gånger jag testade negativt efter IVF och när det äntligen blev plus efter ÄD. Snarare var jag helt övertygad om att det inte gick vägen. 

Tänk så rätt du hade! Nu väntar jag på provsvar också. Äntligen ett + igen.
  • PeeWee44
    azurea skrev 2017-02-04 10:23:40 följande:

Stort grattis! Milstolpe 1 avklarad .

Tusen tack!
  • PeeWee44
    Micro skrev 2017-02-07 17:34:21 följande:

Hur går det för er alla? Bra hoppas jag. Själv ruvare, dag 5, mycket påfrestande. Sover dåligt och är okoncentrerad på jobbet, gnällig mot sambon men är ju värt det i slutändan.

Här gick det åt helvete. Min kropp vill verkligen inte ha främmande embryon. Fick en imunattck i fredags och tog dropp i lördags men det gick inte ändå. Hcg <2.

Håller tummarna för att det ska gå bättre för dig. När har du testdag?

Kram Petra
Svar på tråden AVA klinik i Riga