AVA klinik i Riga
Peewee så ledsamt... förstår om det känns hopplöst.
Det kommer gå, du ser ju att embryot fäste!!
Peewee så ledsamt... förstår om det känns hopplöst.
Det kommer gå, du ser ju att embryot fäste!!
Nej så jätteledsamt. Massor av styrkekramar<3
Skit. Förlåt mitt uttryck, tjuvtestade idag på dag 6, minus. Precis som magkänslan sa o vårt embryo som skulle återfrysas klarades sig inte;(
Tack för pepp:)
Minus idag på rd 8:( Bara att bryta ihop o komma igen.
Hej ! För mig blev det tyvärr ofostrig graviditet (dvs tom hinnsäck) så nu har jag slutat med alla mediciner i samråd med AvaRiga och inväntar blödning.
Sen tar jag sommarsemester och nästa försök blir i höst.
Ja d gör jag. Har tänkt be om det, tycker d borde erbjudit tidigare. Mamma är sjuksyrra så hon kan hjälpa m droppet.
Testar att posta en bild. På väg in i hamnen i Riga nu.
Återstår att se hur många krigare vi återvänder hem med. Kram till er alla
Är d inte lite sent att höra fet på cykeldag 25? När jag blev gravid sist var dag 21, tyvärr mf. Läkaren är bortrest innan då känns som om d anpassar efter d o inte min kropp:(
Okej jag kan nog inte hålla mig.
Testade med urin igår. Tre test.
GRAVID 2-3
Behöver jag säga att vi är i chock?!
7 år och 9 månader har vi kämpat!
Aldrig ett plus i sikte. Fören igår!
Jag har idag testat positivt på urinprov idag????. Är bortrest på en ö så har ingen möjlighet att ta blodprov förrän 3 juli när vi är hemma igen, men har med flera urinprov för att kunna ta fler.... om jag är orolig. Har inte riktigt vågat hoppas denna gången då slemhinnan bara var 7 mm och inte treskiktad vid FET. En annan sak som oroar mig är att jag i torsdags kväll råkade somna innan jag tagit kvällssolen av lutinus ???? vaknade mitt i natten och tog det men det var ca 5 timmar för sent????. Hur illa kan det vara? Kan det ha förstört allt?????
Har precis landat hemma, intog sängläge. Ska va hemma Tors, fredag från jobbet.
De ville att jag skulle ta blodprov 6/7, de är torsdag nästa v, nu lever man på hoppet.
Bifogar en bättre bild på mina två hjärtan
Ok! Ja jag har inte läst så noga om det får jag ärligt säga annars tyckte jag att det var bra att man får pengar tillbaka!
Jag fattade aldrig att dey fanns två kliniker i Riga själv utan valde den som min vän valde och därför är jag på Ivf Riga. Men det är väl både bu och bä med båda klinikerna antar jag.
I alla fall så har min man sagt att jag ska lägga undan hela min okt lön och sen ska vi spara 5000 i månaden så vi kommer nog iväg i feb -mars ändå Jag blev såååå lycklig! Hur har det gått för dig? Har du vart iväg på första LIT behandlingen nu?
Ni som har genomgått äggdonation utomlands tog det för er på första försöket?