• zaq1234

AVA klinik i Riga

Nu har jag i alla fall gjort doppler, det var ett UL som tog 40 min, man kollar noga blodflöde till de olika delarna i livmodern, ser för varje puls slag hur mkt som kommer dit, man kollar att det inte finns några små proppar eller ngt annat konstigt.
    Så nu vet jag det är ok i alla fall.

• zaq1234

Rosen,

Vad ledsamt att höra om ditt minus.

Var det Riga som rekommenderade att du skulle göra hysto? Sa de varfrör?
    Jag fick ju också minus, men de har inte sagt ngt om det. Utan att de endast ska ändra ngt i medicineringen denna gång.

• zaq1234

Grattis Chikita, vad himla roligt!!!

Frk röd...håller tummarna för dig att du också får plus

Redan, jag har alltid ringt till bokningen 0920-476784 om det mot förmodan inte skulle finnas tid, så skulle jag skicka sms till henne, men börja du med internet bokning, det borde funka.

Själv har jag deadline i morgon, kommer mens då så kör jag FET i juli blir det senare så måste jag vänta en månad pga av Fodinas sem.

• zaq1234

Frk röd, å vad ledsamt att höra. Jag förstår dig så väl, jag undrar också varför det inte fäste för mig då allt var bra längs vägen...

• zaq1234

Beccalie vad fantastiskt! Dag 18 det ger bra hopp för alla ruvare! Hoppas du hittar ett ställe för blodprov snabbt. Stort grattis i alla fall

• zaq1234

Själv kommer jag nog att hinna Fet i juli. Fodinas sista dag innan sem, börjar progynon i morgon. Har bara mobil tillgång så om ngn ska uppdatera listan så lägg gärna mig på gång med fet den 25 juli.

• zaq1234

Redan, lider med dig, vet hur gärna du ville hinna i detta fönster..hoppas så att du o kliniken hittar en lösning. Du är dock en sådan kämpe, så snart har du hittat en annan väg framåt! Kram till Dig!

Svar på tråden AVA klinik i Riga