• zaq1234

AVA klinik i Riga

Tack Chikita o Redan.
    Redan, du har rätt ,man får verkligen psykbryt,,nu är min strategi att vänta till dag 12 eller 13.

Micro, jag tror du ska vara försiktig med att just träna magen, det skulle inte jag ha gjort.  När det gäller när o var man ska berätta, så kan det ju kännas svårt.
    Jag vill inte att andra ska veta att det är just äggdonation, om det nu ngn gång blir ngt så vill jag att det är endast vi föräldrar som vet det o kan tala om det för det ev barnet när det passar, vill inte att det ska få reda på det av ngn annan av en slump...

• zaq1234

Wonders, vad spännande att du fick se lite i förtid!!

Själv är jag i känslomässig berg o dal bana. Jag testade även igår, dag 11 negativt...då kom sorgen..efter minuset dag nio, fanns ändå hoppet, men igår var jag så ledsen..gick på stan o kände bara hur tårarna rann. Idag lämnade jag blodprov, testade minus även i morse.

Fick nu svar hCG 14 på dag 12. Förra gången var det ju under 2, fick bara svar på sms från Eva, lite lågt, vi inväntar nästa prov.

Har ngn av er erfarenhet av detta? Vad betyder det tror ni? Vad brukar man ha, ni som satt in ett?? Jag mailade Riga direkt, men de har ju stängt för dagen får se om Nadja svarar ikväll..som ni förstår är känslorna ett enda virrevarr...kan det vara så att det kanske fastnade för ett par dagar sen, men slutade att utvecklas??

• zaq1234

Tack för svar Chikita, Redan o Calimero.

Har bokat nytt prov i morgon med werlabs, det jag har läst att det ska fördubblas på 48h..men även om det gör det, så är ju 28 väldigt lågt..så risken är stor att det inte utvecklas som det ska...

För att göra en lång historia kort så dag åtta, så var jag med om ngt jag har svårt för så jag fick blodtryckfall o höll på att svimma, alldeles kallsvettig etc, så jag lade mig på golvet ett tag o sedan var det bra...men jag grämer mig..tänk om det var det som gjorde att det slutade växa....men samtidigt om ett embryo inte klarar det så var det inte kanske inte så bra ändå....

• zaq1234

Annaba, så otroligt ledsamt att höra, håller nu alla tummar att de fått bort alla förändringar och att du läker ihop fint. Kram till dig

Löparn, ja du har rätt, tål det så lite, så fixar det nog inte 9 månader.

Fru hur gick det för dig igår?

Beccalie, undrar så hur det går för dig?

Jag fick mitt andra hcg svar det låg på 25, det första på 14.... Vet inte vad jag ska göra. Har mailat Nadia o väntar... Fortfarande jätte lågt, men ändå nästan en fördubbling. Känner på mig att detta blir missfall i typ v 6..

Visst är man i vecka 4 på testdagen dag 12 o 14?

• zaq1234

Chikita, jag vet inte om jag ska ta nytt hcg eller om jag ska avbryta, mailade Nadia igår, men inget svar, hon brukar svara fast det är helg, men jag antar att det kanske är Fodina som tar beslut om att avbryta. Jag gjorde att vanligt urintest i morse o det var ett svagt svagt plus, det har känslighet på 25, o jag borde ju ha 50 idag om det ska fördubblas mot det 25 jag hade i fredags, o då tycker jag inte att det borde vara ett så svagt streck då känslighet är 25...men jag vet inte...
    Hoppet minskar. Dock frustrerande att inte veta o fortsätta äta mediciner o undvika allt man gjort dessa två veckor..sedan börjar ju mediciner att ta slut, alltid krångligt at få tag på mer...

Redan du skrev för att tag sen att om du får minus på stickan på testdag så säger Aten att man ej behöver göra blodprov, för det är ändå kört, var det så eller?

Grattis Fru att det gick bra på vul!

Tack Lina Q ör att du håller tummarna.

Löparn, jag valde sist att bo på hotel justus, det ligger fint mitt i gamla stan, det var så trevligt att kunna gå ut i de gamla fina kvarteren och det går fort tyckte jag att gå till kliniken ändå, det är inte lågt, kanske 15 min. Rummen fina o bra wifi. Sedan kanske inte frukosten var tipp topp, det fanns ganska så mycket men jag vil ha härligt nybakat bröd och det fanns det inte,,

• zaq1234

Lycka till på vul idag Lina !

Fru, det behöver inte betyda att det är dåligt, äggen behöver kanske bara ngn dag till för att växa i storlek. Förstår dock det är jobbigt för dig att inte få besked.

Rosen, jag gjorde ackupunktur vid både ET o FET och jag vet inte vad jag tyckte eg, när jag gjorde det innan transfer så kunde jag inte slappna av, vid den andra transfer gjorde jag det efter o det var bättre, dock har jag inte lyckas bli gravid... Vet ju inte vad jag är just nu i o för sig, men det ser inte ljust ut. Fick svar av Nadia nyss o de vill att jag gör nytt blodprov innan vi avslutar detta . Hur som helst om du ska göra ack. Så gör det efteråt är min rek.

• zaq1234

Men varför ska man då ta progesteron prov om man inte kan lite på det ... Mitt första var på 31 o det andra på över 125....

Svar på tråden AVA klinik i Riga