Chikita, jag vet inte om jag ska ta nytt hcg eller om jag ska avbryta, mailade Nadia igår, men inget svar, hon brukar svara fast det är helg, men jag antar att det kanske är Fodina som tar beslut om att avbryta. Jag gjorde att vanligt urintest i morse o det var ett svagt svagt plus, det har känslighet på 25, o jag borde ju ha 50 idag om det ska fördubblas mot det 25 jag hade i fredags, o då tycker jag inte att det borde vara ett så svagt streck då känslighet är 25...men jag vet inte...
Hoppet minskar. Dock frustrerande att inte veta o fortsätta äta mediciner o undvika allt man gjort dessa två veckor..sedan börjar ju mediciner att ta slut, alltid krångligt at få tag på mer...
Redan du skrev för att tag sen att om du får minus på stickan på testdag så säger Aten att man ej behöver göra blodprov, för det är ändå kört, var det så eller?
Grattis Fru att det gick bra på vul!
Tack Lina Q ör att du håller tummarna.
Löparn, jag valde sist att bo på hotel justus, det ligger fint mitt i gamla stan, det var så trevligt att kunna gå ut i de gamla fina kvarteren och det går fort tyckte jag att gå till kliniken ändå, det är inte lågt, kanske 15 min. Rummen fina o bra wifi. Sedan kanske inte frukosten var tipp topp, det fanns ganska så mycket men jag vil ha härligt nybakat bröd och det fanns det inte,,