• Sunlight

AVA klinik i Riga

Tack för svar. Jag har RhD pos ska donatorn helst ha det med?Glad

• Sunlight
    Wonderstruck skrev 2014-02-16 16:32:18 följande:
    Grattis ni som plussat, visst är det underbart att få se dom där strecken. :)

Här är en länk till en sida som beskriver blodgrupper och varför de passar ihop och inte på ett enkelt sätt.
     Kan du skriva den länken igen?Glad
  • Sunlight

Gör IVF hos Dimitri eller Åbo, ring honom eller kör naturligt. Våga tro på din egen förmåga. Inte ens läkarna kan veta innan hur det ska gå. Dom ser trots allt bara en svart fläck på ultraljudet. Kolla Äl. Lägg till progesteron.  Lycka till! It only takes one. KramGlad

• Sunlight

Ni som gör äd på Ava Riga har alla fått ange er blodgrupp och er mans blodgrupp innan insättning?

• Sunlight
    TyckOmMig skrev 2014-02-25 23:28:03 följande:
    Fru84- åh nu är jag med bättre får skylla på min mindre kompetenta amningshjärna som är lite halvsenil.Nu trillade polletten ner kära du allas alias är lite hebreiska för mig självklart minns jag dig!Fina du stort lycka till nu.
    Tyck om mig. Jag är lite nyfiken.Glad Hur känns det att få barn med donator efter att ha fått egna barn. Funderar man på donatorn när man ser hennes drag etc? Är det spännande?
  • Sunlight

Tack för svar! Det var gulligt av er att reflektera och skriva hur det känns och upplevs.
    Jag håller med Redan om att det är en bonus att vi lever i en tid när det är en fantastisk möjlighet!Glad

• Sunlight

Jag är på väg till Polen för ett möte med kliniken. I fredags sa koordinatorn att hon inte kommer att vara där efter att vi haft mail kontakt i en månad. Jag ska få träffa läkaren och labbpersonalen. Tycker inte ni det är lite konstigt.?
    Man vill ju träffa koordinatorn. Är det oseriöst? Eller räcker det med att träffa läkaren+labb?

Svar på tråden AVA klinik i Riga