AVA klinik i Riga
Tack för svar. Jag har RhD pos ska donatorn helst ha det med?
Tack för svar. Jag har RhD pos ska donatorn helst ha det med?
Gör IVF hos Dimitri eller Åbo, ring honom eller kör naturligt. Våga tro på din egen förmåga. Inte ens läkarna kan veta innan hur det ska gå. Dom ser trots allt bara en svart fläck på ultraljudet. Kolla Äl. Lägg till progesteron. Lycka till! It only takes one. Kram
Grattis!
Ni som gör äd på Ava Riga har alla fått ange er blodgrupp och er mans blodgrupp innan insättning?
Hur känns det att få barn med donator efter att ha fått egna barn. Funderar man på donatorn när man ser hennes drag etc? Är det spännande?
Med egna barn menar jag genetiskt egna barn.(Så att inte någon känner sig sårad)
Tack för svar! Det var gulligt av er att reflektera och skriva hur det känns och upplevs.
Jag håller med Redan om att det är en bonus att vi lever i en tid när det är en fantastisk möjlighet!
Tar ni Estrofem oralt eller vaginalt?
Jag är på väg till Polen för ett möte med kliniken. I fredags sa koordinatorn att hon inte kommer att vara där efter att vi haft mail kontakt i en månad. Jag ska få träffa läkaren och labbpersonalen. Tycker inte ni det är lite konstigt.?
Man vill ju träffa koordinatorn. Är det oseriöst? Eller räcker det med att träffa läkaren+labb?