• Sunlight

AVA klinik i Riga

Frk Röd skrev 2014-03-02 18:24:51 följande:
    Sunlight: vilken klinik går du på? Jag var påväg att göra min behandling på Invimed i Gdynia men ställde in resan efter att koordinaton totalt gått under jorden två veckor innan avresa dit. Koordinatorn eller någon annan på kliniken hörde aldrig av sig trots att jag skickade flera mail.
    Det var nog bra. Jag har hört att den kliniken inte är bra.  Jag ska på studiebesök på Invicta. Jag har inte bestämt mig för vilken klinik jag ska göra nästa behandling på än.  Är lite ledsen över att hon inte kommer att vara där.  Tack redan. Jag ska skriva ner alla frågor till läkaren så att jag är förberedd.  Jag ska till Riga senare också det ser jag framemot!{#emotions_dlg.smile}
  • Sunlight

Redan. Jag har två tips. Kolla blodgrupper. Läs lite på Aten tråden. Det är många som har lyckats med hjälp av Dr D och Peny.

• Sunlight

Hej,

Jag är gravid i vecka 7. Är det någon som har två extra paket progesteron mick och bor i Stockholmsområdet? Inboxa mig. Jag kan ge tillbaka dom imorgon.
    Apoteket glömde min beställning och är försenade. Får nya imorgon! 

• Sunlight

Man kan ta blodprover tidigare. Då kan man se hcg sakta öka från t.ex 5 till 13,  26 etc vad det nu blir för siffror. Det är kul. Då slipper man den ångestladdade väntan.
    Det gjorde jag. Nu i vecka 17.Glad

• Sunlight

Wonderstruck. Gjorde du kejsarsnitt? Hur gick det efter? Gick det snabbt att läka snittet? Känns det bra nu efter en tid?

• Sunlight

Ok. Ja, jag planerar det. Var det planerat snitt för dig för andra tvillingen eller blev det akut snitt?
    Jag försöker att förbereda mig mentalt innan.Glad

• Sunlight

Imorgon är det dop för dottern. Syskonförsök i september. Ni som har gjort syskonförsök. Slutade ni amma tidigare eller ammade ni länge?Hur länge ammade ni innan nästa försök?

Mamma
  • Sunlight

Imorgon är det dop för dottern. Syskonförsök i september. Ni som har gjort syskonförsök. Slutade ni amma tidigare eller ammade ni länge?Hur länge ammade ni innan nästa försök?

Mamma
  • Sunlight

Snart blir det syskon försök för mig. Är det någon som har utrogest över som jag skulle kunna få eller köpa? Det vore jättesnällt. 

Mamma
  • Sunlight

Tyck om mig. När du gjorde dina försök med dina tvillingpar. Använde du progesteron mick för det mesta eller använde du utrogest eller lutinus också?

Mamma
  • Sunlight

Tyck om mig. Hur många dagar fick din man hjälpa till att bära flickorna efter ET 2. Hur mycket bar du dagarna och veckan efter ET eller bar du inte alls veckorna efter när du blev gravid med tvillingpojkarna?

Mamma
Svar på tråden AVA klinik i Riga