AVA klinik i Riga
Efter 4 tuffa dagar på förlossningen är nu umderbara Zaga här en pigg frisk tös:)

Hoppas ni mår bra efter den pärsen nu.
Efter 4 tuffa dagar på förlossningen är nu umderbara Zaga här en pigg frisk tös:)

Hoppas ni mår bra efter den pärsen nu.
Annaba, det låter positivt! Skönt.
Redan, stor tumhållning här nu då!
Funderar, har ju tagit procrensprutan, hade vanliga mensknipet förra veckan, har blött lite "gammalt" blod då och då, i dag lite mer. Blir mensen så av den? Blir det mindre också eller?
Ruvare! 2 expanderade blactocyt inflyttade! ÄD 9. Dubbeldonation. Nu har vi gjort typ allt. Och dagen till ära min slemhinna samarbetar och utveckat sig vidare efter progestoron till o med. Mått från 8.7- 10.1. Det känns bra! Längtar hem nu.
Här ser det bra ut, om allt stämmer är jag v6+0 och trötthet och lite illamående har slagit till. Inga särskilda symptom förrän plusset dök upp.
Vårt första Riga-försök, efter två IVF hemma. Hoppas man kan sprida lite hopp..! Lycka till alla!
Tack Maryhe o Callimero för info om Magneb6. Blir bara förvånad över dosen, låter så lite? Eller tog ni flera/dag? Min vanliga magnesium hemma är på 300mg och B-vitamin mixen innehåller 15 mg b6. Låter som jag kan fortsätta m dessa tabletter då..? Om det nu öht blir aktuellt, min sambo vill inte längre göra ÄD. Är helt chockad, skulle tagit procren idag.
Jag är i chock, kan bara hålla alla tummar (ni får gärna hjälpa till...) att han ändrar sig. Kliniken sa att det går att ta sprutan i morgon oxå... Men det känns riktigt mörkt. Missne, min slemhinna var bara 0,4 (!), men det var ingen som sade ngt om p-piller, konstigt.
Första tabletten progynon tagen. Spännande.
Grattis Redan, underbart att få läsa!!!
Men... Har varit för mycket den senaste tiden, glömde ta HIV Syfilis och hepatitproverna i tid. Vet ni någon som tar prover så man kan få provsvar snabbt? Det är ju givetvis kortveckor också, så klantigt att glömma. GAH.