• weeme

AVA klinik i Riga

Vi bodde så jag tog kort över taket på IVFriga-kliniken där våra små celler bor, som minne :)

• weeme
    Redan47 skrev 2015-04-19 17:18:50 följande:
    Behöver inte va negativt m lite gammalt blod... Kan va fästning, kan va skör slemhinna... Td är dag12-14 typ. Du kan ju börja kissa dag 9 om 5dgr blactocyt och testa varje dag! Håll i hoppet herregud det är bara början! Kram
    Usch och fy, jag försöker vara positiv men inte något vi har tagit i med tång de senaste fyra åren har funkat så det blir nojjigt när det slemmar.. Har ju bara varit gravid naturligt innan och det har jag känt ganska så snart att det tagit sig. Då har jag också blött tom. så jag använt tampong och tänkt att jag inbillat mig med graviditeten men sedan dag 14 har jag ändå varit gravid. Ska ha ett vedervärdig jobbmöte i morgon som tynger också. Att jag ska låta det där vedervärdiga jobbet dra ner mig så, men hormonvallningarna kanske gör mig extra sårbar vad vet jag.

Vet inte vad Riga vill ha för slemhinna, jag hade 10mm då och det var helt ok.

• weeme

Missne, stort lycka till! Hälsa Riga.

Jag testade ett svagt streck idag... Så spännande!

• weeme

Redan, tog HCG i dag och ska ta igen på måndag... Kissade nu i kväll för jag ville veta. Är på dag 12 måste det bli. Såklart jättetidigt, men något hr ju funkat yipeeeee!

• weeme
    Missne skrev 2015-04-26 20:45:08 följande:

En liten kort rapport från Riga . Igår dag 1 fick vi besked om att 14 ägg var befruktade och idag var 12 embryon fortfarande fina. Får se imorgon när det är dags för ET hur många som är kvar. Känns iallafall hoppfullt

Jösses amalia vilken skörd!!! Grattis!
  • weeme

Hoppas det gick fortsatt bra Missne!

I dag är det glädjens dag här, HCG torsdag 200, HCG måndag 1700. Kliniken är nöjd, då är jag nöjd! Weheee! Jag firar med att vara helt sinnessjukt trött i dag, jag kommer behöva färdtjänst om det ska fortsätta så här (och det gör det om det blir som mina andra graviditeter). Men det är fantastiskt, att få uppleva känslan igen. Nu är det en lååång väntan till UL om tre veckor.

• weeme
    Redan47 skrev 2015-04-28 18:42:37 följande:

Weeme!!!! Grattis! Vad roligt med plus i tråden igen, det inger så mkt hopp. För dig personligt en jätte seger. Trött.... Hihi bara början hjärtat! Välkommen till gravidtråden i svårt att få barn, äntligen gravid Redan47s samlade pärlor! Kram

Tack Redan, nu vågar jag mig att krypa dit!!! YES!!! För övrigt inföll även mina fantastiska sockerdippar i dag så nu börjar det kännas verkligt..
  • weeme

Frk Röd, hoppas på backupper, även om det tar sig på första känns det lugnande att ha dem där, så känner jag...

• weeme
    Frk Röd skrev 2015-05-03 09:09:50 följande:

Snart redo för att åka till flygplatsen för vidare resa till Aten. Just nu känns det jättepirrigt men jag vet att jag kommer klara det här bra:) Igår fick jag rapport från Penny att det fanns 8 embryon som var fina och såg ut att utvecklas bra. Hoppas det håller i sig så! Håll alla tummar ni kan för att det nu ska bli tredje gången gillt! (tredje ÄD och 11:e behandlingen totalt inklusive IVF:er med egna ägg)

Tumhållning!
Svar på tråden AVA klinik i Riga