• zaq1234

AVA klinik i Riga

Jag frågade Riga idag när jag ska göra nästa försök, de sa i oktober..känns så länge dit...känner hur tiden bara rinner iväg..tänker ofta i vilken vecka jag skulle ha varit om det lyckats....man blir rätt så nedstämd av det...så jag försöker se det positivt att man kan nyttja september på ett annat sätt...men jag känner också att man inte har så många försök kvar och vi har inte råd att starta om från början..Riga har inte sagt ngt om hysto eller annat jag ska göra utan meddela nästa mens bara....

• zaq1234

Redan, Jag vet inte om hcg är nere eller inte. Borde jag göra en egen koll på werlabs kanske? Tror du inte att om jag har en vanlig mens innan jag starar upp efter nästa mens att hcg borde vara nere då?

Riga sa bara att de rekommenderar att jag väntar till oktober för att kroppen ska få vila lite, de skrev tydligt inte tidigare..men jag var ju sugen på att hoppa på så fort som möjligt o som du skrev att efter ett missfall så kroppen ev mer redo att bli gravid....

• zaq1234

Redan, tack gulliga du för ditt långa svar. Jag har blödit totalt en vecka, men verkligen inte mycket varje dag, endast lite, dock så kom ju hela slemhinnan ut i en bit. Det är väl det som gör att jag kanske kommer köra en vanlig mens innan nästa försök.
    ÄL borde jag ju få ca 14 dagar efter att jag började blöda, det fick jag efter första minuset.

Jag har heller aldrig tagit hormoner innan jag började med ÄD, så totalt sett borde inte kroppen vara sliten än.

Jag har frågat Riga nu om varför inte de säger ngt om hysto till mig eller att jag ska göra ngt annat. Får se när jag får svar.

Jag håller helt med det där med tiden, jag känner mig pigg och vill på det igen så fort som möjligt, jag behöver inte ha ngn speciell tid för att sörja, det gör man ju ändå till och från och det är bara stressande att vänta.

Vad spännande att du snart åker till Aten, lycka till i morgon på vul!
    Kram

• zaq1234

Fru, har du testat med sticka, eller kör du werlabs direkt? Jag har fått svar på hcg samma dag men väldigt sent vid sjutiden, en gång skrev de kl 18  att nu har ditt prov börjat att komma...men sen fanns inget resultat, jag mailde dom o frågade fick svar kl 04 på natten att nu ska det finnas...
    Progesteron har alltid tagit minst 2 dagar. Jag förstår din irritation...man kollar ju om man fått svar nästan hela tiden...

Jag har 6 kvar i frysen..men vet ju inte alls hur de klarar upptining etc. Sist tog de 2 o fick slänga det ena o det andra var toppen enl.dom, men det hjälpte ju inte ändå.

Jag håller verkligen tummarna för Dig nu att det blir ett fint Hcg värde!!

• zaq1234

Lina, vad jobbigt med migrän..jag får det då o då och det är verkligen inte roligt, vilka mediciner tar du mot migränen när du ruvar? eller kämpar du på utan medicin?

Så sant så..om bara några dagar är det sep...o då är det FET månaden efter..i vanliga fall går tiden fort men sedan man började med ÄD..så går den betydligt långsammare.

Chikita, tack för svar.

• zaq1234

Fick svar av Riga, de erbjuder hysto:

The diagnostic hysteroscopy price is 100 Euro

Hysteroscopy with anastheasia price is 700 Euro ( included everything and appointment with doctor also).

Vad är skillnaden?

Kan man komma igång efter nästa mens efter hysto eller ska det gå en vanlig mens först o sedan nytt försök?

• zaq1234

Fru...jag förstår din frustration mycket väl.....vänta dock med att sluta med mediciner...det är nu bara en kort stund innan du får svar...jag mailade han Richard på werlabs när mina svar dröjde o sedan kom dom.

Hoppas hoppas Lina att det ändå gått bra för dig!!! Hur är det idag?

• zaq1234

Annaba..kan bara sända många kramar till Dig och jag hoppas av hela mitt hjärta att de snabbt kan avlägsna de hemska cancercellerna, vi finns här för dig som  ventil, kram igen.

Svar på tråden AVA klinik i Riga