• zaq1234

AVA klinik i Riga

Redan och Fru, vad jobbigt för er med lunginflammation så här mitt i sommaren, ni får krya på er!
    Redan, jag trodde ni skulle köra Riga ett varv först nu, men det är ju bra att du har flera alternativ!!

Spännande chikita, vad skönt att du börjat känna symtom.

Jag känner inget alls ännu, vilket inte är så konstigt ruvardag 4, försöker att hitta på saker att göra men oj vad man ändå tänker..känner att eftersom allt var bra sist med topp kvalite på embryo och ändå minus...kan då verkligen lite levaxin o Fragmin göra så att det fäster denna gång....?? men jag hoppas så att det kan lyckas...

Wonders...hur har det gått för dig?

Ahavamaria, härligt att du också är på banan igen!

• zaq1234

Snorpan, bra att du kan ta det lugnt nu den sista tiden, i vilken vecka är du nu?
    Har blödningarna stoppat?  Ta hand om Dig!

• zaq1234

Tack Redan o Wonders för beskrivningen, jag undrade just för ibland har jag fått  värk på "nya"ställen, ex i vaden, som ett punktställe om man kan säga så...det har hållit i sig en stund för att sedan ge med sig....man är ju så observant på alla saker som händer i kroppen just nu.

• zaq1234

Wonderstuck. Stort Grattis till Dig, förstår att det är jobbigt att känna att du har dem till låns, men snart så har du dom hemma! Hur mår du? Måste vara tufft med först vanlig förlossning och sedan snitt.

Tänk att du redan tänker nästa gång ????

Kram på Dig

• zaq1234

Beccalie, hur går det för dig? Hur ofta går du på koll nu?

Jag är på dag åtta o tvekar om jag ska testa i morgon eller ej... För de flesta här har ju resultatet för dag 9 sedan stämt. Vill ju helst vänta men som ni alla vet är det ju inte lätt att hålla sig... Hade tänkt jag inte skulle ha test hemma... Men på något sätt råkade jag gå förbi Apoteket idag o förse mig med ett test..

• zaq1234

Chikita, jag förstår så väl din oro..och att tiden sniglar sig fram....hoppas så att du får se två st små hjärtan på tisdag! Förstår även att det är tufft då man inte har ngn att prata med det om, att inte bästa vännen vet..samma för mig..har inte sagt ngt till ngn....därför super att ni alla finns här!!

Jag tjuvtestade idag och fick minus som vanligt, kunde inte sova i natt, låg vaken flera timmar för att vänta på att gå upp o göra test..och sedan minus....blev bara så tom.. .ni som fått plus senare än dag nio är väl ni som satt i tredagars..? .jag har ju en 5 dagars blasto som jag antog togs upp dagen innan ..så den är väl en 6 dagars..

Det känns verkligen hopplöst..superembryo som inte vill fästa...

Visst finns det en minimal chans kvar då testdag är på torsdag...

Svar på tråden AVA klinik i Riga