AVA klinik i Riga
Lycka till swede!! Ska du sätta in ett eller två?
Lycka till swede!! Ska du sätta in ett eller två?
Ja Annaba så är det nog, vill ju ta så låg dos som möjligt så jag tar nog tabletten kl 04 då.
Som sagt man får hela tiden mera kunskap i denna resa...hade ju velat veta detta från början, har ju gjort 2 försök..tänk om det just varit mina höga TSH som varit boven...får se nu till nästa gång...
konstigt de inte frågat innan, men det går kanske fort att tina upp. Lycka till med beslutet! Är det ditt andra försök?
Grattis till era ruvningar Redan och Swede!!
Rosen, länge sedan vi hörde från dig är inte du också på g snart?
Beccalie, hur går det för dig? Är Hcg nere?
Å vilka härliga nyheter Rosen!! Satte du in ett eller två?
Rosen Varför vänta till på onsdag? Går du på gamla? Nya brukar ju ha standard på dag 13 och 15
Rosen, ser att du redan fått svar, nej det spelar ju ingen roll, jag bara undrade om det var ngt skäl att du fått andra dagar än standard. Ofta vill man ju kolla så snabbt som möjligt..men njut av ditt plus, verkligen roligt!
Beccalie...vad jobbigt du har det!! och sedan att mötas av en sådan doktor....det är väldigt frustrerande att känna att man inte blir trodd, bra att du sa i från!! Blir spännande att höra sen vad hon säger när hon får höra vad du varit med dom.
Hoppas nästa blodprov ger bra resultat!!
Själv tycker jag att tiden masar sig fram...väntar nu på hyston den 26 sep för att sedan vänta en månad till till FET....men det är bara att försöka fokusera på annat!
Rosen, det behöver det inte alla vara!!! Vad säger Riga? Vad hade du för hcg? Kram till dig!!