• Redan47

AVA klinik i Riga

Fru 84 , snart har vi riktig TD då får vi slut på spekulationer! Lätt att bli ett nerv vrak på kuppen!

Skade precis, vi har varit med från första sekund ich investerat i denna resa så vi har anledning att vara taggade!

Krvik skönt det låter som du har en stöttande man ocå! Det är klart du blir orolig för liten.., vi vet alla stt havandeskapsförgiftning är en risk och otrevlig faktor att ha som följare i graviditet.

Callimero , när du minst anar kommer du känna att det rör sig! Din bm verkar förstående - det är något jG börjar fundera på , hur kommer det funka här på landsorten, vad har de för erfarenhet..,era kliniker verkar ändå så pålästa!

Allvarligt, gör progestoronet att livmodern "bränner " ! ??? Förra fet kände jag att det var "tomt". Mådde skit. Jag käkade alla piller, inga dragningar någonstans. Blev super minus. Nummer ett ET kände jag lite i början, blev ju ett plus som försvann... Och så gjorde även bränningar även om jag knaprade på. Jag blir så störd på att det känns mer "gravidigt" än det gjort någonsin - imorgon bitti blir det ett test iallafall!!!! Apropå nerv vrak :) kram på er alla i tråden och utanför !

• Redan47

Inget plus idag heller- dag 10. Nästa test blir dag 12. Nedslagen- ja, men väntar med dom till TD m blodprov .

• Redan47
    Fru84 skrev 2014-03-02 08:24:00 följande:

Neej. Redan - jag känner med dig. Hoppas verkligen att hoppet inte är ute. Är det testlagrets?

Jag vaknade 03..tog tillslut ett nytt test. De blir inte särskilt mkt mörkare, fast jag väntat 2 dagar mellan testen. Vet inte om jag blivit seg att producera hcg eller om missfall är på gång eller om det helt enkelt kan vara försiktiga streck... Inge mer blod iaf.

Clearblue digital - inte gravid, står det. Det unnebär att mitt ev hcg ännu är mindre än 17.
  • Redan47

Fru, det kan gå och se en säck med knytt, ev ett hjärta, inte säkert... Så boka du ett! du hat väl hcg prov nästa v du ocå?

Jag hoppas fortfarande även om jag känner mig modfälld i dagsläget/ känner mig på dåligt humör . Har varit ute o kopplat av genom att träna hundarna. Känner fortf av ligament stretch när jag går spec uppför.

Vi har två kvar i frysen. Funderar lite på om jag ska ta dem, om det är tomt nu igen , på naturlig cykel... Utan hormoner. Annars vet i sjutton vad för nytt faktor som skulle vara receptet?????

• Redan47

Sunlight : det är klart det skulle känts skönt att få ett personligt möte med den som du håller kontakt med. Men läkaren är ju den ansvarige ich viktiga att träffa och ställa alla dina frågor till. Så skriv ner dina frågor så du kommer ihåg dem!

Fru , ich jag förstår , är det anledningen till att göra lite tidigare VUL då ocå? Svaga plus är väl plus!? Köp en digital clearblue se vad den säger - som sagt den ska med super hög sannolikhet svara på 17, garanterat på 25. Ich 25 är ju det värde som säger en riktig grav...,plus utvecklings förstås. Ja det är en nervprövning. Kram

• Redan47

Wonders, jag tyckte ocå om filmerna. Tack för stöd. Ja det känns mattande just nu.

Wonderstruck- vad glad jag blir att höra dina nyheter ! Det behövdes denna dag. Blir alldeles varm o lycklig av känslan när du återger synen av de små!

Känner mig avmattad ich syrlig stt det inte om det inte tar sig...va faaan! 60% Chans som inte tagit sig tre ggr- gnager i mig något idag. Ja så känns det Idag. God natt kära ÄD väninnor !

• Redan47

Snorpan hjärtat, kom tårar när jag läste ditt inlägg- berörde ända in i själen. Du har ett hjärta av guld. Kram

• Redan47

Tack tjejer för ert stöd och händer och fötter!

Callimero: jag tog immun ich trombos prover denna gång innan behandling -u.a. Började m antibiotika ca 10dgr innan. Likaså Start prednisolon 15 dgr innan, uppe i 15 mg transferday. Start trombyl dag 1. Start fraxiparin transferdag. Allt med dr fodina kännedom och rek vid transferdagen.

Tror ni att donatorns ägg inte matchar mig alls? Denna vetenskap !!!!

Idag känner jag något som skulle kunna kallas mensvärken....hormoner och sorgtankar. Tiden passerar revy, jag är tacksam för jag har ju två barn. Påminns om mina beslut och min barnlängtan,två till, väcks till liv, tanken oå att det ändå inte blir fler gör mig gråtmild och sorgsen. Vill verkligen inte uppfattas otacksam på något sätt. Vet hur många år många av er kämpat med- vilket jag beundrar er styrka och kraft- barnlöshet. Vi har två kvar i frysen... Ny omgång så snart jag blödit ur, för så känns det faktiskt. Kommer testa clearblue dag 13/14 så får vi se. Och höra vad Riga säger. ...får man leken tåla. Ha ha.

• Redan47

Callimero : ja alla blactocyt , senaste fortsatte utvecklas, blev 6 dgrs. Ja hon nämnde att kollegor sätter ända upp till 30mg predn och att jag med 15 skulle räcka. Och trappa ner vid plus.

Men visst kan jag dundra upp på 30 nästa omgång.,,. Våra blactocyt är mkt bra kval. Fortf. AA AB och senaste var BB4. Har du någon ide till mig?

• Redan47

Callimero: ET 1: trombyl 5dgr... Inget mer av någonting . Ägg tog sig, pluss, men dog, hcg sjönk. Fet1: trombyl efter transfer och typ Fragmin. Då var ju blodet tjockt som gelé vid provtagning i Riga.

Fet2 : nu denna gång, trombyl hela resan och Fragmin från transfer. Jag ville ta spruta dagen innan, men de ville inte riskera blödning innan transfer....

Pratade blodgrupp med Riga, de menar det inte är viktigt...? Vad ska jag tro?

Svar på tråden AVA klinik i Riga