AVA klinik i Riga
Fru 84 , snart har vi riktig TD då får vi slut på spekulationer! Lätt att bli ett nerv vrak på kuppen!
Skade precis, vi har varit med från första sekund ich investerat i denna resa så vi har anledning att vara taggade!
Krvik skönt det låter som du har en stöttande man ocå! Det är klart du blir orolig för liten.., vi vet alla stt havandeskapsförgiftning är en risk och otrevlig faktor att ha som följare i graviditet.
Callimero , när du minst anar kommer du känna att det rör sig! Din bm verkar förstående - det är något jG börjar fundera på , hur kommer det funka här på landsorten, vad har de för erfarenhet..,era kliniker verkar ändå så pålästa!
Allvarligt, gör progestoronet att livmodern "bränner " ! ??? Förra fet kände jag att det var "tomt". Mådde skit. Jag käkade alla piller, inga dragningar någonstans. Blev super minus. Nummer ett ET kände jag lite i början, blev ju ett plus som försvann... Och så gjorde även bränningar även om jag knaprade på. Jag blir så störd på att det känns mer "gravidigt" än det gjort någonsin - imorgon bitti blir det ett test iallafall!!!! Apropå nerv vrak :) kram på er alla i tråden och utanför !