• Redan47

AVA klinik i Riga

Fire: det betyder att du fortfarande är gravid! Grattis! Ta hcg blodprov sedan på dag 13-15 så får du visshet i utvecklingen oxå! Återigen grattis till ert plus!

• Redan47

Det hjälper ej att du oroar dig så du kan lika gärna njuta av ert plus- att du fortfarande är gravid! Kram

• Redan47

Mary: vad skönt att det ordnat sig för dig! Vet de om varför du behöver ledigt? Sura människor o chefer kan du leva med, säger som Snorpan, du vet ju varför och hur viktigt dessa resor är. Livet ska levas oxå, många glömmer det. De kanske är snea för de inte vågar göra som du...

Wonders; skönt med lite svar. då hoppas vi att du och jag med "fräscha" livmödrar får ge liv nästa behandling! Jag väntar på min ord mens efter hysto, när som helst, sen börjar jag knapra igen.

Jag förstår nu, vilket jag inte var införstådd med, ej heller kunskap om tidigare, att det är att rekommendera att göra en hysto före all typ av ivf behandling. Det är vad jag ser många kliniker förorda ... Hade sparat både tid ich pengar med facit i hand!

Så nu får vi se vad högre makter tänkt;)

• Redan47
    snorpan02 skrev 2014-05-08 16:54:01 följande:

Callimero krya på dig, har du provat en sk TENS apparat?

Just! Det kan jag varmt rekommendera oxå. Jag har en nu i skrivande stund på mig. Jag tog ut denna när jag hade stort knä problem på inrådan av sjukgymnast, köpte ut den sen. Och vid senaste graviditet hade jag oxå en TNS på mig då och då. Ryggen, rumpan , fogarna och sedan oxå som smärthjälpmedel vid värkarbetet. Så det mesta var gjort när jag checkade in på BB faktiskt , det var skönt!
  • Redan47

Frk. röd: be din gyn skriva remiss, antingen i pappersformat där de kryssar i b- hcg och progestoron, som du sedan har med dig till din provtagning, eller om de är direktuppkopplade så kan de ju lägga in remisser i datorn precis på samma sätt som werlabs funkar. Man behöver inte ta prov samma dag! Fråga så får du se om de kan lösa det så.

• Redan47

Frk. röd, ich att de kanske kan " lägga dig" hos någon annan läkare över sommaren... Som kan ge dig resultaten.

Men, jag vet oxå av egen erfarenhet, när jag en gång m Riga inte hade någon remiss för hcg, så fick vi nöja oss med vad Stickan säger, plus eller minus...! Då går du helt enkelt göra flera kiss prover. De flesta visar plus från 25hcg.

• Redan47
    callimero skrev 2014-05-08 22:31:28 följande:

Hoppas det löser sig med test FrkRöd. Du kan ju alltid fråga Claes. Tack ska ni ha för tips och krya på. Köpte en mindre tens på Claes Ohlson som jag varvar med vetekudde. Knät är fortf katastrof, kan knappt gå eller resa mig ur soffa, toa osv. Ska till sjukgymnast imorgon. Nästa v nytt tillväxt ul, hoppas inte allt elände påverkar bebis.

Fan vad jobbigt det verkar. Vet av egen erfarenhet vad ett litet knä kan hindra hela vardagen. En del Knän är väl mer känsliga oxå för graviditetsvikten. Kan du jobba, alltså hur tar du dig fram? Kryckor kanske kan lindra hemma för dig. Hoppas du går något uppslag imorgon. Kram på dig.
  • Redan47

Micro: jag var ixå pirrig även om jag var trygg m mitt val ÄD. Det är ändå en stor sak och en mental process som är krävande, påverkar både psyke ich kropp. Jag tycker du gör ett klokt beslut att komma till bebis på snabbast sätt för er. Och när du står där med stickor och plus så kommer den känsla du har idag vara ett minne blott. Fundera vad för tankar som döljer sig bakom att du ej förlikat dig..? Du vill bli mamma. Genetisk biologisk vad blir skillnaden i praktiken dvs livet?

• Redan47

Zaq; Vill du inboxa mig hennes, evas, uppgifter till mig. Kan behöva henne....vet ju ej om min vill. Skriver hon ut medicin också?

• Redan47

Blomma, ingen nämnvärd väntetid alls. Det är snarare så art det som tar mest tid är att bli förberedd själv medicinskt...genomsnitt 2mån från det du bestämmer dig,typ. Sedan Beror det väl ixå på din medicinska bakgrund om något behöver tas hänsyn till. Lycka till och välkommen i tråden. Tips är att ta dig tid att läsa igenom tråden det finns mycket info som är mat nyttig!

Svar på tråden AVA klinik i Riga