• Redan47

AVA klinik i Riga

Micro,,ta med ev journaler ivf eller så. Passa på att ta prover som hiv mfl. Fråga om tex hur nedreglering sprutan om du tar den själv, tips hur ich när. Köp framför allt all medicin som du inte får tag i hemma, så du klarar dig till transferdagen. Skriv ner era frågor hemma och ta ned er. Frågor om donator tex ja allt ni funderar på. Ni är klienter!

• Redan47

Ätit hos Riga 6mg estrofem från md 3 och ca 24dgr... Aten start 8mg ca 10dgr. Denna gång start med 4mg ökar upp till 8mg efter dag 8dagar. Ska äta det tom grav vecka 9, Riga och Aten lika ord.

Fru vilken jobbig situation med blod och akuten. Även om vi vet att det är vanligt att slemhinnan blöder m ÄD så tror jag att jag skulle få lätt panik efter alla försök.....

• Redan47

Frk. Röd, du kan ju själv föreslå vad du vill och önskar. Jag tror det blir mkt standard som olika kliniker jobbar efter. Om du tycker 6mg verkar räcka ät det ich efter första VUL ser du ett resultat ich kan därefter avgöra om utvecklingen räcker ....

• Redan47

Frk. Mitt kommande schema ser tex ut som följande , 4mg - från md 2, 3dgr. 6mg i 3 dgr, därefter 8mg - 3dgr. Sedan ett VUL.

• Redan47

Zaq, vad för läkare har du rådfrågat? I Sverige och eller Riga?

Du behöver lyssna på dig själv oxå. En viktig fråga: om det blir tvillingar hur kommer du och din man kunna dela på jobbet att ta hand om två bebisar? Hur skulle det funka i er vardag? Vi anpassar oss till allt , visst är det så. Men i detta fallet kan ni välja bort tvillingar om ni vill.

Jag väljer två embryon pga min ålder, fött två barn tidigare, livmodern elastisk får plats för två,ekonomi ordnad, hus m plats för många, vi har möjlighet att vara hemma bägge två tack vare flexibla arbeten. Risken ja, den tar vi. Jag kommer äta trombyl och clexane från start. Därefter vecka 8 gå över till fragmin. Dessa kan förhindra havandeskapsförgiftning inte säkert men påverkar. Sedan är det att undvika stress ta det lugnt med sig själv. Jag har en lugn tillvaro. Kan iallfall få det om jag tar ansvar för mina åtaganden;)

Snorpan! Grattis!!!! Guuud så mysigt att se dem. Du får rapportera nästa UL igen!

• Redan47

Gretchen.... Jag tycker du ska maila / ringa ava Riga och ta dina frågor direkt. När ni bestämt er sedan så går det på ca två mån, från beslut till ET. Naturligtvis plus eller minus beroende på er medicinska bakgrund . Samla ihop alla journaler scanna och maila iväg dem.

• Redan47

Zaq mfl, ja!!! Mensen varslar idag, men räknar ni brunspotting som första dag? Jag brukar annars blöda rikligt första dagen...

Iallfall börjar min medicin behandling dag 2! Dag 10 VUL! Sen bokning av fet, till typ 8-10 dgr senare uppskattar jag. Datum vet ej riktigt- ej räknat. Men början på juni. Äntligen!

• Redan47

Vad härligt Krvik! Bara det att gå och lulla och göra vad du vill är gott! Typ inga tider att passa. Känna och klämma på bebis grejer;)

Vad jag kallar mens har kommit bättre ikväll. Tjoho dag 1 är därmed snart avverkad. Nu är vi f... i mig på G igen. En skål och GT blev det för oss ikväll. Passar på! Kommer sussa som en sessa.

Svar på tråden AVA klinik i Riga