AVA klinik i Riga
Chikita124: jag gick in i v9 (8+0) idag. Håller med, det är obehagligt med blödningar men tack och lov var det bara lite & jag hoppas det förblir så. Det har inte kommit tillbaka ännu iaf.
Chikita124: jag gick in i v9 (8+0) idag. Håller med, det är obehagligt med blödningar men tack och lov var det bara lite & jag hoppas det förblir så. Det har inte kommit tillbaka ännu iaf.
Redan47: det känns så himla orättvist att det är du som ska få dessa motgångar gång på annan. Kan det inte vara slut med dessa nu?! Jag är hemskt ledsen för ditt resultat och hoppas att du får ett nytt fönster snarast möjligt.
Ingen aning om varför slemhinnan inte tjockade på sig mer?
Härligt med högt hcg-värde, grattis chikita124!
Micro, hoppas allt löser sig för dig i Riga, och att det inte är några konstigheter med era ägg mm. Lycka till!
Härligt wonders, lycka till!
Åh härligt mrsCecilia! Då jag (förhoppningsvis) bär på två själv så har jag följt din blogg för att se vad jag har att vänta mig
. Ett stort lycka till nu till er alla fyra (mannen måste ju vara med på ett hörn också)!
Chikita!! Tvillingar alla gånget! ;)
Azurea: hur mår du? Hur känns det ? Kram
Någon som vet skillnaden i upptagning av utrogest vaginalt vs oralt? Jag har tagit det vaginalt hela tiden men senaste dagarna börjat ta det oralt morgon och mitt på dagen samt vaginalt kväll. Mest för att kunna vara ute och bada mm, då jag upptäckte stora svårigheter med att tampongerna sög upp för mycket av medicinen när jag använde det. Och hur lång tid efter att man tagit det vaginalt har man tillgodogjort sig det som behövs?
Azurea, jag har inget fakta riktigt svar. Jag har hört fått rådet, ligg ner 30 min efter vaginala medicineringen. Sedan klart. Det viktiga är ; progestoronet ) har halveringstid på 13h. Så se till att passa den tiden bara. Jag tänker att i ditt fall finns nu egen produktion av progestoron, så du käkar nu för säkerhet, extra stöd, och är snart dags att trappa ner... Så gör så det passar ditt liv. Jag gör som ovan inlägg, tidigt på morgonen typ när jag behöver gå upp för att kissa men inte vakna dag. Då har jag gått om tid att låta kroppen ta upp hormonet. Därefter använder jag trosskydd dagtid. Hoppas detta gav något stöd....