• TyckOmMig

AVA klinik i Riga

Cherub-undrar hur det går för dig?
    Vi lyckades ungefär samtidigt...

• TyckOmMig

Lisa-vad härligt att höra ifrån dig efter stora dagen i Riga.Önskar dig stort lycka till med ruvningen av de två fina och vilken toppen slemhinna du hade!Ta det lugnt nu och må så gott det bara går.

Här fortskrider min tvillinggraviditet och har nu gått in i v 31 var hos BM idag hade ett sf-mått på 40,5 cm och en viktuppgång totalt just nu på 12 kg nytt TUL nästa fredag förra TUL var flickorna över kurvan hoppas de har bromsat lite i tillväxten för jag är ganska liten i mig själv bara en jättemage men överlycklig över att det går så bra hittintills!

Ha det gott alla kämpare jag läser och hejjar på er ska ni veta!

• TyckOmMig

callimero-förstår att du vill hinna boka flyg nu minns det som igår snart är det över och allt är i hamn ET gjort och du kan andas ut och intala de fina insatta embryos att fästa och utveckla sig fint!

Jag betalade med VISA kort på kliniken samma dag som ET.Efter det att mina fina guldklimpar var insatta!

MrsCecilia-härligt att din mens kommit idag -vet att du har längtat och väntat på att få starta upp igen!

Lelle75-har ingen aning om vad som är bra eller dåligt vad det gäller antal ägg man får från sin donator svarade dig i den andra tråden du startade idag om vårt resultat som nog var av det ovanliga slaget men för min del har allting gott jättebra.

Ingen av er som varit på gamla AVA Riga som kikat i gästböckerna och den fina Anne Geddas boken med hennes underbara bebisar?Nästan alla som skrivit i gästböckerna är ju tvillingföräldrar som lyckats med hjälp av kliniken!

• TyckOmMig

callimero-mina två var ej blasto.
    Skillnaden är nog att jag har så många egna barn -yngsta 3 år så de ansåg inte att det var ett första hands val och då även tvillingar som är snart 5 år sedan innan.

• TyckOmMig

Li02-får du veta Hcg provsvaret imorgon oxså?Jag fick vänta ett par dagar på mitt svar glömmer aldrig den väntan! callimero -kommer hålla tummarna allt vad jag kan för dig imorgon-flög oxså över dagen fungerade alldeles utmärkt stort lycka till.

• TyckOmMig

Li02-stort grattis till plus på stickan kul att du fyndade ett undangömt test i garderoben!!!

callimero-grattis till toppen blasto insatt och hela 6 fina till frysen nu jäklar ska du se att det blir bebis!

Vänta bara tills ni är så långt gångna som jag imorgon v 32 då finns knappt något jag kan ha på mig förutom tält och för att inte tala om mina svullna fötter börjar bli riktigt tungt nu!!!!
    Men jag är ändå så lycklig och ser fram emot att få se mina två små flickor snart!

• TyckOmMig

Hcg blodprov är ju väldigt individuella skrivit om det innan jag väntar ju tvillingflickor och tog mina två Hcg blodprov dag 11 och dag 13 det var vad Riga bad sa till mig och mina siffror var 250 och 530 nu tog jag ju mina väldigt tidigt...

• TyckOmMig

Li02-jag är 1.64cm kort/lång? och har många barn sedan innan väntar ju tvillingflickor i v32 nu-klart du orkar jag är inte ung längre men du fixar det jag lovar om det nu skulle vara mer än en!Var glad och njut!

Postar en bild på mig från idag så får ni se hur stor man är med två beisar tvillingar just i v 32!
    Fortsatt fin helg på er alla!
  • TyckOmMig

Jag blödde i de tidiga veckorna jättejobbigt oroligt men behöver inte betyda nåt extra c-vitamin och magnesium blev rådet från Riga sen valde jag uppsöka gynakuten och tidigt VUL för att få klarhet.
    Dom nekar inte till att få komma in speciellt inte då man gjort IVF/ÄD och satt in två embryon.

Gulliga ni är som uppskattade min magbild-var först lite orolig över att ni skulle tycka det var för mycket!
    Lite stolt lycklig kan man väl få vara nu när man kommit så här långt men tungt är det!

Middagsdax här-fortsatt fin söndag alla.

• TyckOmMig

Lisa-stort grattis till fina siffror på första hcg blodprovet!

Redan 47-lycka till med ruvandet nu med två fina blastocyster!

Svar på tråden AVA klinik i Riga