• utforskare

Skinnkläder ute på stan eller i sängkammaren

Vad tycker ni om skinnkläder? Jag själv kan tycka det är otroligt sexigt med skinnbyxor, kort skinnjacka, långa stövlar eller en skinnkjol än någonting annat en kvinna kan ha på sig. Kan ni kvinnor känna er sexiga eller bara självsäkra då ni har skinnkläder?

• Svar på tråden Skinnkläder ute på stan eller i sängkammaren
  • utforskare

Jag såg igår en kvinna som hade ett par tighta skinnbyxor tillsammans med en kort skinnjacka....jag har svårt att se något sexigare.

• redneck girl

jag är ingen fan av skinnkläder . det enda som kan vara lite sexigt är väl en knutte med skinnjacka och brackor ;)

• SvartLotus

Otroligt avtändande. Signalerar stöddighet och kylighet för mig, vet inte varför. :) Dessutom luktar det inget vidare sexigt i min näsa iaf. Men det är nog enormt individuellt.

• SvartLotus
    redneck girl skrev 2010-11-05 21:01:43 följande:
    luktar väl get;)
    Yummy! Tungan ute

eller...
  • IsDimma

Gärna en skinnjacka på män. *nickar gillande* en snygg skinnjacka på en snygg man är sexigt.

Och jag äger en skinnkjol som jag använder ibland (just nu är den lite liten men jag är på väg att kunna få på mig den igen). Jag har gärna kjolen på mig om jag är ute efter att leta sex, eller har haft det förr. Men den åket av innan jag hamnat i säng

• redneck girl
    SvartLotus skrev 2010-11-05 21:06:19 följande:
    Yummy! Tungan ute

eller...
    skulle väl vara bock då;)
  • utforskare
    IsDimma skrev 2010-11-05 21:11:38 följande:
    Gärna en skinnjacka på män. *nickar gillande* en snygg skinnjacka på en snygg man är sexigt.

Och jag äger en skinnkjol som jag använder ibland (just nu är den lite liten men jag är på väg att kunna få på mig den igen). Jag har gärna kjolen på mig om jag är ute efter att leta sex, eller har haft det förr. Men den åket av innan jag hamnat i säng
    Roligt att höra att du gillar skinnjcka på män och kan tycka det är sexigt. Skinnkjol tycker jag är riktigt snyggt (och sexigt) på en kvinna och särskilt med höga stövlar. Jag tycker däremot inte att du behöver ta av din skinnkjol då det kommer till sex, jag ser det som ett extra attribut . Det beror kanske att jag har den smak jag har vilket inte gäller för alla.
  • 010306

snyggt med kort skinnjacka ja & även skinnbyxor kan ju funka till rätt outfit . Antingen eller inte båda på samma gång då ;)
    är mer för mini shorts än kjol men nog för feg på att köra på såna i skinn :P

• Lady T

En kort skinnkjol med höga skinnstövlar, plus en tight top och en kort skinnjacka över... Yummy! Synd bara att jag själv inte har figuren just nu... Men några kilo till, och några månaders sparande, sen ska här shoppas!

Får väl se om jag vågar visa mig ute i utstyrseln dock, det sätter jag inga större summor på.

Skinnjacka på killar är sexigt som attans, skinnbyxor om de har figur för det =)

Svar på tråden Skinnkläder ute på stan eller i sängkammaren