MrBundy skrev 2019-04-13 23:45:32 följande:
När man pratar skinnkläder känns det som man hamnar i något av följande alternativ:
Alt 1: Kvinna i övre medelåldern, röker, lite överviktig, korthårig, allmänt lite sliten. Påträffas ofta vid spelautomaten på den lokala pizzerian. Hon klär sig ofta i lite för stora, illa sittande skinnbyxor eller skinnkjol + skinnjacka i avvikande färg.
Alt 2: Tjej från runt 20 och uppåt, hälsosam, vårdat utseende, gillar mode. Har tajta eller lösa (fejk)skinnbyxor som sitter som de ska, kombinerat med snygga skor och någon snygg topp. Alternativ tajt kort skinnkjol, höga klackar och snygg tröja.
Alternativ 1 är något man försöker förtränga så fort det går. Alternativ 2 är något av det snyggaste man kan vila ögonen på. Två varianter på skinnklädslar, med diametralt motsatt effekt.
Alternativ 1 är ett sånt alternativ du gärna skulle vilja fylla på lite mer info om helst va ? Typ går på sos har betalningsanmärkningar är skild har 2 barn med lite problem os.v. En så kallad herrejävlarbrud är vad som du försöka belysa låter det som.
Dom alternativ jag ser mest är dom runt 35-55 år dom flesta snygga och det sitter rätt.
.Det finns i min värld betydligt fler alternativ av skinnbrudar än dessa 2 men det beror ju på i vilken del av landet man bor åxå.
I min trakt är dom flesta skinnbrudar runt 35-55 ofta smarta kontorskvinnor med hög lön lite runda men med ett jävla självförtroende och har helhet och karisma och lika mycket skinn på näsan som på kroppen. Tjejerna mellan 20 och 30 här omkring har mest luvtröjor och leggings eller mysbyxor.