• utforskare

Skinnkläder ute på stan eller i sängkammaren

Vad tycker ni om skinnkläder? Jag själv kan tycka det är otroligt sexigt med skinnbyxor, kort skinnjacka, långa stövlar eller en skinnkjol än någonting annat en kvinna kan ha på sig. Kan ni kvinnor känna er sexiga eller bara självsäkra då ni har skinnkläder?

• Svar på tråden Skinnkläder ute på stan eller i sängkammaren
  • MrBundy

När man pratar skinnkläder känns det som man hamnar i något av följande alternativ:

Alt 1: Kvinna i övre medelåldern, röker, lite överviktig, korthårig, allmänt lite sliten. Påträffas ofta vid spelautomaten på den lokala pizzerian. Hon klär sig ofta i lite för stora, illa sittande skinnbyxor eller skinnkjol + skinnjacka i avvikande färg.

Alt 2: Tjej från runt 20 och uppåt, hälsosam, vårdat utseende, gillar mode. Har tajta eller lösa (fejk)skinnbyxor som sitter som de ska, kombinerat med snygga skor och någon snygg topp. Alternativ tajt kort skinnkjol, höga klackar och snygg tröja.

Alternativ 1 är något man försöker förtränga så fort det går. Alternativ 2 är något av det snyggaste man kan vila ögonen på. Två varianter på skinnklädslar, med diametralt motsatt effekt.

• Anonym (Freddy)
    Anonym (Snyggt) skrev 2019-04-11 20:05:56 följande:

Äger också ett par skinnbyxor men upplever tyvärr att de är ganska osmickrande. Jag vet inte om det beror på materialet eller passformen eller en kombination av båda, men istället för att följa formen på ett snyggt sätt och framhäva kurvor så liksom klämmer de till rumpan så att den ser ganska platt ut. Så dem använder jag i princip inte, bara om jag matchar med någon överdel som är lång nog att täcka rumpan så att man inte ser hur tillplattad den blir i byxorna.

Testa freddy wr up

Dom plattar inte rumpan
  • Anonym (Fru)

Inte i sängen men gärna på stan då lust och väder sammanfaller. Kort svart i tunt skinn och högklackat till. Härligt att "råka" visa att trosorna är kvar hemma i rätt läge.

• Anonym (P)

Min sekreterare har ofta kort skinnkjol,klackar och nylon.

Helt perfekt att vila ögonen på.

Dessutom har det blivit lite övertid hemma hos mig...

• Pussan
    MrBundy skrev 2019-04-13 23:45:32 följande:

När man pratar skinnkläder känns det som man hamnar i något av följande alternativ:

Alt 1: Kvinna i övre medelåldern, röker, lite överviktig, korthårig, allmänt lite sliten. Påträffas ofta vid spelautomaten på den lokala pizzerian. Hon klär sig ofta i lite för stora, illa sittande skinnbyxor eller skinnkjol + skinnjacka i avvikande färg.

Alt 2: Tjej från runt 20 och uppåt, hälsosam, vårdat utseende, gillar mode. Har tajta eller lösa (fejk)skinnbyxor som sitter som de ska, kombinerat med snygga skor och någon snygg topp. Alternativ tajt kort skinnkjol, höga klackar och snygg tröja.

Alternativ 1 är något man försöker förtränga så fort det går. Alternativ 2 är något av det snyggaste man kan vila ögonen på. Två varianter på skinnklädslar, med diametralt motsatt effekt.

Hur är det då med alt. 1,5 - kvinna i medelåldern, röker, lite överviktig som klär sig enl alt 2? Eller finns det inga såna?
  • Anonym (Marlene)
    MrBundy skrev 2019-04-13 23:45:32 följande:

Alternativ 1 är ett sånt alternativ du gärna skulle vilja fylla på lite mer info om helst va ? Typ går på sos har betalningsanmärkningar är skild har 2 barn med lite problem os.v. En så kallad herrejävlarbrud är vad som du försöka belysa låter det som.

Dom alternativ jag ser mest är dom runt 35-55 år dom flesta snygga och det sitter rätt.

.Det finns i min värld betydligt fler alternativ av skinnbrudar än dessa 2 men det beror ju på i vilken del av landet man bor åxå.

I min trakt är dom flesta skinnbrudar runt 35-55 ofta smarta kontorskvinnor med hög lön lite runda men med ett jävla självförtroende och har helhet och karisma och lika mycket skinn på näsan som på kroppen. Tjejerna mellan 20 och 30 här omkring har mest luvtröjor och leggings eller mysbyxor.
  • Anonym (Mc)

Skinnkläder hör endast ihop med dom som kör mc. Då är det snyggt. Möjligtvis en skinnjacka på någon ute på stan. Men absolut inte byxor och kjolar. Inte snyggt på någon.

• Anonym (Johanna)
    utforskare skrev 2010-05-07 15:17:45 följande:

Kan ni kvinnor känna er sexiga eller bara självsäkra då ni har skinnkläder.

Jag tycker de snyggt och har haft de länge.
  • Anonym (läderkåt)

Det ÄR snyggt Johanna!

• Anonym (läderkåt)

Det ÄR snyggt Johanna!

• Anonym (läderkåt)

Det ÄR snyggt Johanna!

• Anonym (Bi-killen)

Kille och har ofta skinnbyxor på mig

Svar på tråden Skinnkläder ute på stan eller i sängkammaren