• Pimpinellan

Vad kostar er IVF?

Som mest har det kostat 19000:-. På distans på CvL och med 2 VUL. En enda gång eftersom de andra inte gått till vare sig ÄP eller ET. Då drar de av 7000:- på nästa försök. På CA kostade det 20000:- på distans och med 3 VUL-om jag minns rätt.

• Pimpinellan
    puh1976 skrev 2010-05-08 14:59:20 följande:
    Linnèkliniken i Uppsala är dom bra?
    Finns inga bättre!! Rankas bland de fem bästa i Europa.
  • Pimpinellan
    arold skrev 2010-05-09 19:00:59 följande:
    Något som INTE kan göras på hemorten
    arold skrev 2010-05-09 19:00:13 följande:
    Kan varmt rekomendera Linnè. Är ju oxå bra om de inte är för lång resa då det kan bli att man får åka dit på extrakoll om det är något som kan göras på hemorten.
    Vi har långt dit,men det har ju inte hindrat ett enda dugg. Vad skulle de inte kunna göra på hemorten liksom? Det enda man måste göra på  kliniken är ju ÄP och ET.
  • Pimpinellan
    Lizz skrev 2010-05-09 19:16:14 följande:
    Jag var tvungen att åka dit förra lördagen för extra VUL som de ville göra + att min hemortsläkare hade stängt..så det kan hända=)
    Här samarbetar alla privata gynläkare som kan göra VUL så det finns alltid nån man kan gå till. Suveränt bra!
  • Pimpinellan
    arold skrev 2010-05-09 21:58:45 följande:
    Vi har fått åkt mer än vad vi behövt pga överstimulering då Linnè själva vill ha kollen på ultra ljud och snabba svar på blodprov. Vi har 3,5 timmars bilresa dit enkel tur, är definitivt värt det men det finns många bra kliniker med underbar personal. Så jag skulle ändock rekomendera ett ställe som inte ligger för långt bort.
    Vi bor 50 mil ifrån och jag har gjort 4 IVF.er där vilket funkat alldeles utmärkt. 99% av alla drabbas aldrig av nåt som hemmaläkaren inte kan sköta.
Svar på tråden Vad kostar er IVF?